اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان:

دفاع مقدس گنجینه توسل به فرهنگ عاشورایی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان در پیامی مشترک عنوان کردند: دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی از توسل به فرهنگ عاشورایی در برابر زورگویان است.

دفاع مقدس گنجینه توسل به فرهنگ عاشورایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در پیام مشترک آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و کیهان هاشم‌نیا به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس آمده است: هفته دفاع مقدس بیانگر هشت سال حماسه ایثار و فداکاری بهترین فرزندان این آب و خاک است که با تکیه بر سلاح ایمان و بصیرت و با لبیک به ندای رهبر خویش از انقلاب اسلامی ایران که نور امید رهایی را در دل مستضعفان جهان روشن کرد حفاظت کردند.

این بیانیه می‌افزاید: بدون تردید این پایداری مقدس که برخاسته از روح وحدت و ولایت‌پذیری مسئولان، نیروهای مسلح، نیروهای مردمی و بسیج و ایمان و اتکای آنها به خداوند متعال بود بدون تأسی از مولا و سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) محقق نمی‌شد. در ادامه بیانیه ذکر شده است: به یقین دفاع مقدس که مردم گیلان نیز در آن کارنامه‌ای درخشان دارند گنجینه  ارزشمندی از توسل به فرهنگ عاشورایی در برابر زورگویان جهان است و باید با تمام توان و در همه ابعادش در جامعه ترویج و گسترش یابد چرا که دشمنان پرکینه همواره به دنبال ضربه زدن به ام‌القرای جهان اسلام هستند و داشتن روحیه ایثار و جهاد کشور را در برابر آسیب‌های مختلف بیمه می‌کند.

قربانی و هاشم‌نیا در ادامه بیانیه آورده‌اند: اینجانبان فرارسیدن هفته دفاع مقدس را که تا ابد بر تارک تاریخ حماسه آفرینی‌های ایران اسلامی مانند دری نورانی تلالو دارد به ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و گیلانیان غیور و ولایت‌مدار تبریک و تهنیت عرض کرده و آرزومندیم زیر سایه توجهات حضرت مهدی (عج) و تدابیر رهبر معظم انقلاب، چراغ و مشعل خون شهیدان همواره در دل‌های مشتاقان و جوانان این مرزو بوم فروزان باشد.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول