اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بجنورد خبر داد

نصب تندیس شهدای دفاع مقدس در میادین بجنورد

خبرگزاری فارس: شهردار بجنورد از نصب تندیس شهدای دفاع مقدس این شهر در دو میدان بجنورد هم‌زمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

نصب تندیس شهدای دفاع مقدس در میادین بجنورد

کیوان دژهوت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، نصب‌ تندیس شهید محمدعلی صفا و همچنین تندیس جمعی از شهدا را از برنامه‌های محوری این شهرداری به مناسبت هفته دفاع مقدس برشمرد.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تندیس شهید صفا در میدان آزادگان ( مهمانسرا) بجنورد هم‌زمان با این هفته نصب خواهد شد.

به گفته دژهوت، تندیس جمعی از شهدا نیز در میدان دفاع مقدس این شهر که اکنون کار بهسازی و آماده سازی آن در حال انجام بوده، نصب می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: حماسه دفاع مقدس برگی‌زرین در دفتر افتخارات ایران اسلامی بوده و به عنوان افتخاری بزرگ و نماد عزت و سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همیشه در دل‌ها زنده خواهد ماند.

شهردار بجنورد تاکید کرد: هر روز و هر ساعتی از دوران دفاع مقدس، یک درس به ما می‌آموزد و ما باید تلاش کنیم تا در تمام طول سال به یاد شهدا و دوران دفاع مقدس و جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های آنان باشیم و این صرفا محدود به هفته دفاع مقدس نباشد.

وی اظهار داشت: تمام دنیا در طول دوران دفاع مقدس علیه کشور ما بودند ولی ملت شجاع ایران با ایمان قوی که داشتند در مقابل دشمنان ایستادند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول