اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی هتک حرمت به پیامبر اسلام (ص)

دانشجویان کازرون برای دبیرکل سازمان ملل نامه می‌فرستند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر بسیج دانشجویی کازرون از جمع‌آوری امضا برای ارسال نامه سرگشاده دانشجویان این شهرستان به دبیرکل سازمان ملل در پی هتک حرمت به پیامبر اسلام (ص) خبر داد.

دانشجویان کازرون برای دبیرکل سازمان ملل نامه می‌فرستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، محمدهادی صحرابان صبح امروز در نشست خبری با اشاره به بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از ورود حدود 2 هزار دانشجو به مراکز آموزش عالی کازرون خبر داد و اظهار داشت: این آمار نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش یافته و از این جمعیت نیز بیش از 70 درصد دختر هستند.

وی با بیان اینکه فعالیت ستادهای استقبال از دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه‌های کازرون از 25 شهریورماه آغاز شده است و تا ششم مهر‌ماه جاری به پایان می‌رسد، افزود: راهنمایی و مشاوره به دانشجویان و خانواده‌هایشان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نمایشگاه کتاب، غرفه همدلی، نمایشگاه حجاب و عفاف، نمایش فیلم، چاپ و توزیع بروشور و نشریه از برنامه‌های این ستاد است.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی کازرون از برگزاری اردوی فرهنگی، تفریحی و توجیهی برای دانشجویان جدیدالورود این شهرستان در اواخر مهر‌ماه جاری خبر داد و گفت: در این اردوی یک روزه مباحث تشکیلاتی و فکری گنجانده شده است.

صحرابان با بیان اینکه کازرون دومین شهر دانشگاهی استان فارس است، مشکل خوابگاه را بزرگ‌ترین دغدغه خانواده‌ها و دانشجویان غیربومی برشمرد.

وی جمع‌آوری امضا برای ارسال نامه سرگشاده دانشجویان کازرون به دبیرکل سازمان ملل در پی هتک حرمت به پیامبر اسلام (ص) را از برنامه‌های ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود کازرون برشمرد و تصریح کرد: جمع‌آوری کمک‌های مالی به زلزله‌زدگان استان آذربایجان از دیگر اقدامات این ستاد است.

این مسئول گفت: امسال در پنج مرکز دانشگاهی این شهرستان ستادهای استقبال از دانشجویان جدیدالورود تشکیل شد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول