اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 50 روستای بیجار

مسابقه قرآنی یاوران ولایت در بیجار برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسابقه قرآنی یاوران ولایت در بین 50 روستای شهرستان بیجار گروس در روستای حسن تیمور با حضور مسئولین برگزار شد.

مسابقه قرآنی یاوران ولایت در بیجار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار گروس، نماینده مردم بیجار گروس در مجلس شورای اسلامی در این مسابقه قرآنی که شنبه‌شب در مسجد جامع این روستا برگزار شد، گفت: قرآن تنها نسخه شفابخش بشریت است و عمل کردن به آن زندگی فرد و زندگی اجتماعی انسان‌ها را آباد خواهد کرد.

سیدمحمد بیاتیان اظهار داشت: به برکت حکومت قرآن است که ملت ایران اکنون در مقابل دشمنان سربلند و با افتخار ایستاده‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، آموزه‌های قرآنی موجب ترس و احساس خطر دشمنان اسلام و قرآن شده است، افزود: مقام پیامبر گرامی اسلام(ص) به قدری بالا است که این اهانت‌ها از جبروت و نورانیت آن را کم نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: انسان در هیچ عصر و دوره‌ای بی‌نیاز از قرآن و رهنمودهای قرآنی نبوده و نخواهد بود و آنان که راهی به جز صراط مستقیم را برگزینند و خود را بی‌نیاز از این مشعل فروزان بدانند، در ضلالت و گمراهی خواهند بود.

وی با اشاره به اهمیت قرآن‌آموزی گفت: منش قرآنی بزرگان دین برای زندگی ما بسیار آموزنده و تأثیرگزار خواهد بود و ما باید بزرگان دین را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه آینده بشریت در این برهه از زمان با قرآن بیمه خواهد شد، تصریح کرد: مسابقه قرآنی یاوران ولایت به عنوان فعالیت فرهنگی مذهبی قابل تقدیر است و امیدواریم دامنه این مسابقات به دیگر روستاها گسترش یابد.

نماینده مردم بیجار گروس در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: بهترین انسان‌ها کسانی هستند که قرآن را فرا بگیرند و به دستورات آن عمل کرده و بعد از آن در مسند تعلیم بنشینند.

در پایان از 12 نفر از برگزیدگان مسابقه قرآنی یاوران ولایت با اهدای هدیه یک‌میلیون ریالی تجلیل شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول