اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک تساوی و دو شکست برای فوتسال تبریز

هفته تک امتیازی فوتسال تبریز

خبرگزاری فارس: تیم‌های تبریزی در لیگ فوتسال کشور با یک تساوی و دو شکست تنها یک امتیاز کسب کردند.

هفته تک امتیازی فوتسال تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور هر سه نماینده تبریز مقابل حریفان خود قرار گرفتند که در نهایت یک تساوی و دو شکست حاصل کار تیم‌های فوتسال تبریز در این هفته بود.

شهرداری ساوه از چنگ تیم دبیری تبریز گریخت

تیم فوتسال دبیری تبریز در هفته هفتم در ساوه مهمان تیم شهرداری این شهر بود که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

در این دیدار تیم دبیری نسبت به میزبان خود موقعیت بیشترین گل را داشت، اما تنها یک بار موفق به گشودن دروازه تیم شهرداری شد.

این بازی در نیمه اول گلی در برنداشت. در نیمه دوم و در دقیقه 30 مصطفی نظری دروازه‌بان تیم فوتسال دبیری از میدان اخراج شد تا این تیم دو دقیقه با یک یار کمتر بازی نماید. شهرداری ساوه از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را کرد و با زدن یک گل از دبیری پیش افتاد. اما شاگردان غیاثی یک دقیقه بعد توسط رشید قلی‌پور گل خورده را پاسخ دادند.

در ادامه بازی تیم دبیری یکی دو موقعیت دیگر گل را داشت اما با وجود برتری و استحقاق برد، به یک امتیاز بازی قناعت کرد.

این در حالی بود که دبیری در این بازی یکی از بازیکنان تاثیرگذار خود به نام جواد اصغری‌مقدم را به دلیل اخراج در بازی قبلی به همراه نداشت.

با این تساوی دبیری تبریز 13 امتیازی شده و در رده سوم جدول باقی ماند.

شهرداری تبریز به تجربه حریف باخت

تیم فوتسال شهرداری تبریز در هفته هفتم در خانه میزبان تیم شهید منصوری قرچک بود. شهرداری که فقط در هفته اول مقابل صبای قم تن به شکست داده بود، در مقابل حریف نامدار خود بازی خوبی از خود ارائه داد.

میزبان در این بازی چوب کم‌تجربگی خود را خورد و در نهایت دو بر یک نتیجه را به تیم شهید منصوری واگذار کرد. مسلم رستمی‌ها برای شهرداری تبریز و مهرداد جاوید (دو گل) برای منصوری قرچک در این بازی گلزنی کردند.

در حال حاضر شهرداری تبریز با 11 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

باخت هلال‌احمر به راه ساری

تیم هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی نیز با نتیجه دو بر یک مغلوب راه ساری شد. این بازی که در ساری برگزار می‌شد تا آخرین دقیقه یک بر یک ادامه داشت، اما تعلل بازیکنان هلال‌احمر سبب شد که میزبان گل پیروزی‌بخش خود را به ثمر رساند.

با این باخت هلال‌احمر با همان سه امتیاز خود که از پیروزی بر گاز خوزستان به دست آورده است در رده دوازدهم جدول و تنها بالاتر از ارژن شیراز جای گرفت.

در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در پایان هفته هفتم حفاری خوزستان با 16 امتیاز تیم اول جدول بوده و گیتی‌پسند اصفهان با 14 و دبیری تبریز با 13 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. 

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول