اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش فوتسال کشور در گفت‌وگو با فارس:

بهترین انتخابم پیوستن به تیم فوتسال دبیری بود

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش فوتسال کشور گفت: بهترین انتخابم بعد از جدایی از تیم فولاد ماهان اصفهان، پیوستن به تیم دبیری تبریز بود.

بهترین انتخابم پیوستن به تیم فوتسال دبیری بود

جواد اصغری‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: من سابقه بازی در چند تیم را داشته و در هیچ‌کدام همانند علاقه و حمایت مسئولان باشگاه دبیری از تیم و بازیکنان را شاهد نبوده‌ام.

وی افزود: تیم دبیری امروز در سایه حمایت دکتر شهرام دبیری، افشین دبیری و فرزین دبیری که هر قولی را داده و به آن عمل کرده‌اند، شخصیت تیم مدعی را به خود گرفته است.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان افزود: بعد از انحلال تیم فولاد ماهان چند تیم خواهان جذب من بودند که قسمت این بود که من در تیم دبیری بازی کنم و بابت انتخاب تیم فوتسال دبیری خوشحال هستم.

اصغری‌مقدم خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم رفته رفته با همدیگر هماهنگ شده و در آینده بازی‌های بهتری را از این تیم شاهد خواهیم بود.

وی که در بازی مقابل شهرداری ساوه به دلیل اخراجش غایب بود، ابراز داشت: تیم شهرداری ساوه تیمی دونده و جنگنده بوده و معمولاً اساس این تیم  تجمیع در خط دفاع و ضد حمله است و بازیکنان تیم ما مصمم به پیروزی مقابل این حریف بودند، اما شهرداری ساوه با خوش‌شانسی از چنگ تیم ما گریخت.

بازیکن فوتسال دبیری تبریز در مورد اخراجش در بازی مقابل ارژن فارس گفت: داور در این مسابقه اشتباه کرده و من مستحق دریافت کارت قرمز نبودم، در دوران بازیگریم هیچ‌گاه به داور اعتراض نکرده‌ام که منجر به اخراجم شود.

وی افزود: ضربه من بعد از برخورد به تیر دروازه و یکی از بازیکنان به درون دروازه ارژن رفته ولی داور هم در رد گل و هم اخراج من اشتباه کرد اما خدا را شاکرم که تیم توانست سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول