اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه کربلای مازندران خبر داد

اجرای 10 هزار برنامه فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس مازندران

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلای مازندران گفت: 10 هزار برنامه فرهنگی و هنری طی هفته دفاع مقدس در مازندران اجرا می‌شود.

اجرای 10 هزار برنامه فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس مازندران

سید قاسم هاشمی امروز در گفت‌وگو با فارس به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس با بیان اینکه 10 هزار برنامه فرهنگی ویژه هفته دفاع مقدس امسال در سطح شهرها و روستاهای استان به مرحله اجرا در می‌آید، اظهار داشت: بیش از 500 شهید استان از طریق اجرای طرح هر شهید یک وبلاگ در هفته دفاع مقدس معرفی می‌شوند.

وی غبارروبی، عطرافشانی، گلباران مزار شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب، عکس و هنرهای تجسمی را از سری برنامه های هفته دفاع مقدس در مازندران دانست و ادامه داد: برگزاری محافل شعر و خاطره، جلسات نقد و بررسی فیلم های دفاع مقدس، فضا سازی  در اماکن عمومی و اداری، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس به صورت مشترک با فرماندهی پادگان شهید فرامرزی و نیروی انتظامی، برپایی نمایشگاه عملکرد جهاد کشاورزی، درج مهر ویژه هفته دفاع مقدس در سر برگ نامه‌های اداری، چاپ بنر و پوستر، ارسال فایل‌های صوتی ویژه هفته دفاع مقدس از سری برنامه‌های ما در این هفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه سخنرانی فرماندهان نیروهای مسلح قبل از خطبه نماز جمعه شهرهای استان، اجرا و پخش برنامه‌های زنده تلویزیونی همراه با نقل خاطره و برنامه طرح هفت شب از شبکه تبرستان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مازندران است، بیان داشت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اجرای تئاترهای خیابانی، فعال‌سازی بیش از یک هزار وبلاگ بسیج، تجلیل از هنرمندان شهید، پخش نماهنگ، تیزر و کلیپ از جمله برنامه‌هایی است که از سوی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مازندران در حال اجرا است.

مسئول کمیته فرهنگی سپاه کربلای مازندران با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس گفت: تقویت اعتماد به نفس و خودباوری یکی از برکات مهم دفاع مقدس محسوب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: ما در دوران دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که باید خودباوری را در خود تقویت کنیم و با تکیه بر توانمندی‌ها به ویژه جوانان ولایت‌مدار کشور را اداره کنیم.

هاشمی تصریح کرد: تاثیر خودباوری بعد از جنگ تحمیلی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فناوری‌های نوین دفاعی روند فزاینده‌ای دارد.

وی با اشاره به کارآمدی آموزه‌های دفاع مقدس در مقابله با تحریم‌ها، اظهار داشت: دوره جدید تشدید تحریم‌ها که در واقع یک جنگ اقتصادی است، شباهت‌هایی با دوران هشت سال دفاع مقدس دارد و اهداف دشمن نیز قابل تشخیص است.

معاون فرهنگی سپاه کربلای مازندران متذکر شد: هم اکنون که استکبار هجمه‌های خود را علیه کشور به صف کرده، برای مقابله با آن باید از تجارب دوران دفاع مقدس بهره‌گیری شود.

این مسئول اضافه کرد: رشد خلاقیت و دین‌باوری در دوران دفاع مقدس بیش از همیشه مشهود بود که باید از این نوع فعالیت‌های الگوگیری شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلای مازندران با اشاره به ویژگی‌های برجسته رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، اذعان داشت: معنویت‌گرایی، دین محوری، ولایت‌پذیری و نیز شهادت طلبی از آرمان‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول