اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه کرامت

همایش بزرگ قرآنی بصیرت در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) از برگزاری همایش بزرگ قرآنی بصیرت همزمان با دهه کرامت در قم خبر داد.

همایش بزرگ قرآنی بصیرت در قم برگزار می‌شود

حمید ناطقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهداف هیئت و کانون خادم الرضا(ع) اظهار کرد: ساماندهی تشکل غیر دولتی برای مشارکت جوانان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با اتکا به توانمندی جوانان از جمله اهداف این هیئت و کانون است.

وی خاطر نشان کرد: این هیئت در زمینه جذب و به‌کارگیری استعدادهای جوانان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی و ایجاد زمینه‌های رشد و شکوفایی توانمندی‌های نهفته آنها فعالیت می‌کند.

رئیس هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) با اشاره به دیگر وظایف این کانون گفت: برنامه‌ریزی برای ارتقای بینش و آگاهی و پیشرفت علمی و تخصصی جوانان و ایجاد روحیه مسئولیت‌پذیری در دستور کار هیئت قرار گرفته است.

وی به فعالیت‌های بانوان در هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) اشاره کرد و افزود: اهتمام به امور بانوان جوان و نهاد خانواده و ایجاد زمینه‌های مشارکت فعال بانوان در فعالیت‌های اجتماعی دینی با رویکرد تربیتی و فرهنگی و تحکیم نظام خانواده از جمله اقدامات هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) است.

ناطقی برنامه‌ریزی و اجرای آموزش‌های سازنده و تخصصی، مشاوره و راهنمایی جوانان در امور مختلف زندگی از قبیل اشتغال، ازدواج، تحصیلات، اعتقادات و... را از دیگر اقدامات هیئت و کانون خادم‌الرضا ذکر کرد.

وی تصریح کرد: این هیئت با نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی، دانشگاهی و حوزوی در زمینه امور فرهنگی و مذهبی تعامل و همکاری دارد.

رئیس هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) از برگزاری همایش بزرگ قرآنی بصیرت در روز 31 شهریور ماه خبر داد و افزود: این همایش به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

همایش بزرگ قرآنی بصیرت با سخنرانی و قرائت قاری برجسته جهان اسلام استاد حاج جواد فروغی 31 شهریور ساعت 20 و 30 دقیقه در تالار دارالشفای مدرسه فیضیه قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول