اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر (عج):

منافقان منفورترین افراد در نظر مردم هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 82 صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان این مطلب که منافقان بیش از 12 هزار ترور ناجوانمردانه در کارنامه خود دارند، گفت: منافقان منفورترین افراد در نظر مردم هستند.

منافقان منفورترین افراد در نظر مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ابوالحسن کبیری در حاشیه برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در محل پادگان تیپ 82 صاحب‌الامر (عج) اظهار کرد: طلاب و روحانیون در ایام دفاع مقدس وظیفه تبلیغ و تقویت روحیه معنوی رزمندگان را بر عهده داشتند که این مسئولیت مهم و مؤثری در جنگ بود.

وی افزود: چرایی انتخاب عملیات مسلم ابن عقیل برای بازسازی و نمایش در محل تیپ 82 به این علت است که در یک دوره چند ساله، شهروندان با انواع عملیات‌های دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر (عج) یادآور شد: عملیات مسلم ابن عقیل گرچه محدود بود ولی در غرب کشور سومار جزو نخستین شهرهای اشغال شده بود که تا سال 61 این عملیات منجر به آزادسازی سومار شد.

کبیری ادامه داد: زندگی عادی مردم و رزمندگان، نحوه عملیات‌ها، کار با ادوات و تجهیزات جنگی و ... در این برنامه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی تصریح کرد: بخش‌هایی از وقایع عمده انقلاب در روزهای آغازین انقلاب، جنگ با ضدانقلاب در کردستان، کودتای نافرجام پادگان شاهرخی همدان که به نوژه معروف است و اقدامات منافقان در انجام ترور شهید قدرت‌الله چگینی از دیگر برنامه‌های این نمایش است.

کبیری ادامه داد: این بازسازی‌ها با محوریت استان قزوین صورت می‌گیرد تا فضای دهه 60 و دوران دفاع مقدس برای مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان ملموس‌تر باشد.

وی خاطرنشان کرد: منافقان با انجام بیش از 12 هزار ترور جزو منفورترین افراد در بین افکار عمومی هستند که تلاش شده تا گوشه‌ای از جنایت‌های این فرقه در این برنامه به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول