اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر:

هیئت بازبین نهمین جشنواره تئاتر استانی ماه معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: از سوی واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان بوشهر هیئت بازبین نهمین جشنواره تئاتر استانی ماه معرفی شدند.

هیئت بازبین نهمین جشنواره تئاتر استانی ماه معرفی شدند

سیدحسین سیدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: اصغر جوادی، علیرضا میرشکاری و کریم‌آبادی هشت اثر راه یافته به مرحله بازبینی را از شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، دیلم و خارک مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

وی بیان کرد: از سوی دبیرخانه نهمین جشنواره استانی تئاتر ماه بوشهر، نمایشنامه‌های "راز آهو" کاری از اردلان تاجدینی از گناوه ،"شرط " کاری از علیرضا بهرامیان از تنگستان، "سوگ عریان " به نویسندگی علی نبی‌پور و کارگردانی حسین اسدی و عبدی بناری از خارک، "نیلوفر " به نویسندگی محسن تجدد و کارگردانی مژگان صفری از کنگان، "تالاب " به نویسندگی امیر شاکردوست و کارگردانی رضا حیدریه از بوشهر، "اکبر کجاست" به نویسندگی محمدحسن محمودی و کارگردانی محمدحسن محمودی از بوشهر، "دوشان هِگزو " به نویسندگی ناصر مدنی و کارگردانی سپیده حجامی از بوشهر،"رقص گاو میش ها "نویسنده و کارگردان حامد مهینی از خارک و  "آبها تو را صدا می‌زنند سودابه" به نویسندگی رضا مختارزاده و کارگردانی مهدی ضیغمی‌نژاد از بوشهر و  "سکوتِ ترسن" به نویسندگی رضا امیری و کارگردانی فرانک بلورزاده از بوشهر به مرحله بازبینی راه یافتند.

رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: حوزه هنری بوشهر با وجود هنرمندان مستعد ظرفیت‌های خوبی برای پیشرفت‌های بیشتر دارد اما این امر نیازمند امکانات و اطلاعات به روز است.

وی خاطر نشان کرد: هنرمندان بوشهر در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نشان دادند که ویژگی‌های ممتازی در عرصه هنر دارند اما برای شکوفایی بیشتر این استعدادها نیازمند حمایت مسئولان و امکانات بیشتر است.

مدیر حوزه هنری بوشهر گفت: حوزه هنری بوشهر با برنامه‌ها و سیاست‌های کاری جدید در تلاش برای شناسایی هنرمندان نمونه و برجسته است تا با برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های مختلف زمینه پیشرفت هنرمندان را فراهم کند.

سیدزاده با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های حوزه هنری نیازمند حمایت مسئولان است خاطر نشان کرد: با توجه به رویکرد فرهنگی دولت دهم، امیدواریم در سفر سوم دولت به استان بوشهر توجه ویژه‌ای به این بخش شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول