اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختتامیه جشنواره نمایش‌های کمدی

تئاتر « مبارک هوایی می‌شود» نمایش برگزیده از دیدگاه مردم و داوران شناخته شد

خبرگزاری فارس: مدیر تالار هنر اصفهان گفت: در اختتامیه جشنواره نمایش‌های کمدی تئاتر «مبارک هوایی می‌شود» به کارگردانی هاجر پورسینا به عنوان نمایش برگزیده داوران و مردم شناخته شد و تندیس جشنواره را به دست آورد.

تئاتر « مبارک هوایی می‌شود» نمایش برگزیده از دیدگاه مردم و داوران شناخته شد

میثم بکتاشیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: داوران سومین جشنواره نمایش‌های کمدی در بخش کارگردانی هیچ اثری را شایسته رتبه نخست ندانستند اما کارگردانان نمایش‌های «مبارک هوایی می‌شود» و «دن کامیلو» توانستند رتبه دوم این جشنواره را در بخش نمایش‌های صحنه‌ای به خود اختصاص دهند که از آنها با لوح افتخار به اضافه مبلغ 3 میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد تقدیر شد.

وی افزود: همچنین قادر طباطبایی‌زواره برای نمایش «اعترافاتی درباره زنان» توانست رتبه سوم کارگردانی را در بخش نمایش‌های صحنه‌ای به دست آورد که لوح افتخار به اضافه مبلغ دو میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد به وی اهداء شد.

مدیر تالار هنر اصفهان درباره بازیگران برگزیده سومین جشنواره نمایش‌های کمدی نیز گفت: رتبه دوم بازیگری مرد به صورت مشترک به عادل یوسفی و ابراهیم رحمانی برای بازی در نمایش «مبارک هوایی می‌شود» تعلق گرفت و امین زارع و ایمان نظیفی برای بازی در نمایش «دن کامیلو» و میلاد فروتنیان برای نمایش «اعترافاتی درباره زنان» رتبه سوم را به دست آوردند.

وی ادامه داد: در این بخش از بازی داوود پژمان‌فر در نمایش «دوئل»، بهنام شمسایی در «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و محسن بندی در نمایش «نان در پیاده رو» تقدیر شد.

بکتاشیان اظهار کرد: در بخش بازیگری زن ستاره کرباسی‌زاده برای بازی در نمایش «اعترافاتی درباره زنان» رتبه نخست بازیگری را به دست آورد، الهه خوشکام برای بازی در  نمایش «مبارک هوایی می‌شود» رتبه دوم را کسب کرد و رتبه سوم بازیگری نیز به طور مشترک به ثریا امینیان برای بازی در نمایش «اعترافاتی درباره زنان» و سولماز زمانی برای بازی در «مبارک هوایی می‌شود» تعلق گرفت ضمن اینکه از شمیلا تابش و شاهده خدادادی برای بازی در نمایش‌های «دن کامیلو» و «ایگوانا» تقدیر شد.

وی اضافه کرد: در بخش بازیگری، از رتبه نخست با لوح افتخار و تندیس جشنواره به اضافه مبلغ چهار میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد، رتبه دوم با لوح افتخار به اضافه مبلغ 3 میلیون و 500 هزار ریال و رتبه سوم با لوح افتخار به اضافه مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال قدردانی شد و به افراد برگزیده در بخش تقدیر بازیگری نیز لوح تقدیر به اضافه مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال اهداء شد.

مدیر تالار هنر اصفهان تصریح کرد: گروه داوران با توجه به اشتراک برخی متون شرکت‌کننده در بخش صحنه‌ای و حضور این متون در مسابقه نمایش‌نامه‌نویسی و با توجه به این که سطح متون اجرایی که توسط نویسندگان بومی به نگارش درآمده است را پایین‌تر از حد انتظار می‌دانست، هیچ نمایشنامه‌ای را به عنوان برگزیده انتخاب نکرد اما از هاجر پورسینا برای نگارش نمایشنامه «مبارک هوایی می‌شود»، شاهده خدادادی برای نمایشنامه «پری زده»، محمدجواد صرامی برای نمایشنامه «کشکاب» و محمدامین محمودی برای نمایشنامه «نحسی» با  لوح تقدیر به اضافه مبلغ دو میلیون و 500 هزار ریال تقدیر کرد.

وی افزود: در بخش نمایشنامه‌خوانی محمدرضا نصری برای خوانش نمایشنامه «مادام کامیون» موفق به دریافت لوح افتخار و تندیس جشنواره به اضافه مبلغ سه میلیون ریال وجه نقد شد و از لیلا قربانی برای خوانش نمایشنامه «روز از نو روزی از نو» با لوح تقدیر به اضافه مبلغ دو میلیون ریال تقدیر به عمل آمد.

بکتاشیان درباره برگزیدگان دیگر بخش‌ها گفت: در بخش تقدیر ویژه از نواب ثریا برای نمایش «نیمرو» با لوح افتخار و تندیس جشنواره به اضافه مبلغ سه میلیون ریال قدردانی شد و نمایش‌های «مبارک هوایی می‌شود»، «دن کامیلو» و «نیمرو» برای عقد قرارداد برای اجرای عموم پیشنهاد شدند.

وی ادامه داد: مهراب شاپورزاده برای نمایش «پهلوان کچل و اژدها در بخش طراحی گریم برگزیده شد و از حمید جاودانی‌زاده نیز برای نمایش «مبارک هوایی می‌شود» تقدیر شد.

مدیر تالار هنر اصفهان درباره برگزیدگان بخش‌های طراحی لباس و صحنه نیز گفت: در بخش طراحی لباس مائده وحید برای نمایش «دن کامیلو» برگزیده شناخته شد و هاجر پورسینا و  احسان جانمی نیز  برای نمایش «مبارک هوایی می‌شود» و » دن کامیلو»  رتبه دوم و سوم را به دست آوردند.

وی اضافه کرد: از شاهده خدادادی و حسین عبداللهی برگزیدگان بخش طراحی پوستر و بروشور برای نمایش «ایگوانا»، مهران مختاری برگزیده بخش موسیقی برای نمایش «دن کامیلو» و دیگر برگزیدگان اعلام شده نیز بر حسب گروه و رتبه کسب شده با لوح تقدیر، لوح افتخار، تندیس جشنواره و وجه نقد تقدیر شد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول