اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید خراسان‌رضوی:

جانبازان زیر 25 درصد زیرپوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی گفت:‌ تمام جانبازان زیر 25 درصد به خانواده‌های آنان همانند جانبازان بالای 25 درصد زیرپوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند.

جانبازان زیر 25 درصد زیرپوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد عابدین عابدین‌مقدم عصر امروز در نشست خبری که در محل سازمان بنیاد شهید و ‌امور ایثارگران خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 23 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی ویژه فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان غیرشاغل زیر 25 درصد در استان به بانک‌ها ابلاغ شده است.

وی افزود:‌ فرزندان شاهد که شاغل نیستند و از تسهیلات اشتغال استفاده نکرده‌اند و همچنین فرزندان جانبازان غیر شاغل بالای 25 درصد هم می‌توانند از این وام‌ها دریافت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی ادامه داد: سقف این وام‌ قرض‌الحسنه 10 میلیون تومان با کارمزد چهار درصد است.

وی افزود: همچنین اخیراً 50 میلیارد ریال تسهیلات ویژه مشاغل خانگی هم به عنوان سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ابلاغ شده همسران شهدا و جانبازان که معیشت خانواده را برعهده دارند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

عابدین‌مقدم در ادامه با اشاره به موضوع بیمه جانبازان زیر 25 درصد گفت: تمام جانبازان زیر 25 درصد استان و خانواده آنان زیر پوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند و می‌توانند از خدمات درمانی با شرایط ویژه بهره گیرند.

وی در ادامه با اشاره به عطرافشانی گل‌باران 250 گلزار شهدا در خراسان‌رضوی اظهار کرد: 250 گلزار شهید خراسان‌رضوی در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای بزرگ که بیش از 20 شهید دارند ششم مهرماه سال جاری عطرافشانی و گل‌باران می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی افزود: همچنین همزمان با آیین عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا تمام پرچم‌های مزارهای شهدا تعویض می‌شود.

عابدین‌مقدم در خاتمه از اقشار مختلف مردم به‌ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان دعوت کرد تا با حضور پرشور خود در این مراسم دین خود را نسبت به ساحت مقدس شهدا ادا کنند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول