اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

سخنان رهبری در جمع غیرمتعهد‌ها نسخه شفابخش بیداری اسلامی بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخنان رهبری در جمع غیرمتعهد‌ها نسخه شفابخش بیداری اسلامی در میان ملت‌ها بود.

سخنان رهبری در جمع غیرمتعهد‌ها نسخه شفابخش بیداری اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر صبح امروز در همایشی با موضوع نقش فرهنگیان در دفاع مقدس که در سالن شهید مطهری یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: شهدا و رزمندگان اسلام دارای بالاترین و زیباترین اخلاص در عمل بودند که از امام راحل (ره) پیر مراد خود که برجسته‌ترین مراتب اخلاص را دارا بود الگو گرفتند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اخلاص در عمل سبب شد دلاوران عرصه‌‌‌های نبرد در طول هشت سال دفاع مقدس، کارهایی را انجام دهند که بسیاری از کارشناسان نظامی دنیا آن را غیرممکن می‌دانستند.

وی در ادامه تصریح کرد: نتیجه اخلاص در عمل، خیزش جریان اسلامی و نشست آوازهای دین مبین اسلام بر بام ملت‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: نسخه شفابخش ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری به سران غیرمتعهد‌ها در تهران از نتایج اخلاص و برکات دفاع مقدس و مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل حربه‌های دشمنان است.

در ادامه این همایش سید خسرو حسینی اظهار کرد: تعداد فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس 6 هزار 800 نفر بودند که 4 هزار و 600 نفر در صحنه‌های رزم حضور داشتند.

معاون آموزش متوسطه و راهنمایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تقدیم 4 هزار و 400 جانباز، 89 شهید و 32 آزاده فرهنگی بیانگر نقش ارزنده و مؤثر فرهنگیان این استان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

حسینی به نقش دانش‌آموزان در دوران جنگ اشاره کرد و گفت: جامعه دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد 464 شهید را به اسلام و انقلاب تقدیم کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول