اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

خدمات نیروی انتظامی برای مردم تبیین شود

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: باید در هفته نیروی انتظامی ارزش‌های این نهاد را تبلیغ کرد و خدمات آن را برای مردم استان بیان کرد.

خدمات نیروی انتظامی برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در دیدار خود با فرماندهی و اعضای ستاد گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان قم همیشه در حال پیشرفت و ارتقا بوده است، اظهار کرد: ورود آگاهانه و عادلانه نیروی انتظامی استان قم در بحران‌ها بسیار چشمگیر و افتخار‌آمیز بوده است به نوعی که در هر زمان پشتوانه قابل اعتماد مردم، نیروی انتظامی بوده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: باید در هفته نیروی انتظامی ارزش‌های این نهاد را تبلیغ کرد و خدمات نیروی انتظامی را برای مردم استان بیان کرد تا جایگاه این نیرو در بین مردم افزایش یابد چرا که بخشی از باور عمومی، انعکاس اجتماعی فعالیت‌ها است به نوعی که افرادی خارج از نیروی انتظامی به بیان خدمات این نهاد بپردازند.

استاندار قم شکل‌گیری اعتماد اجتماعی برای نیروی انتظامی را یکی از آثار خدمات اجتماعی نیروی انتظامی استان قم دانست و افزود: اعتماد اجتماعی با عمل شکل می‌گیرد و این اعتماد در استان برای نیروی انتظامی شکل گرفته است، البته باید توجه داشت که باید اقتدار نیروی انتظامی در جامعه حفظ شود به نوعی که اقتدار بر اساس اخلاق و مبانی اسلامی جزو جدایی‌ناپذیر نیروی انتظامی استان قم باشد.

وی در پایان با بیان اینکه امنیت اجتماعی هدیه‌ای از جانب نیروی انتظامی است اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت‌های مختلف استان برای حفظ اقتدار نیروی انتظامی استفاده شود چرا که اقتدار و عزت نیروی انتظامی، نعمت بزرگ امنیت را نصیب مردم استان قم خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: از هشتم تا چهاردهم مهر ماه نیروی انتظامی استان قم بیش از 70 ویژه برنامه را به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دستور کار دارد که این برنامه‌ها با برگزاری صبحگاه مشترک آغاز می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شعار هفته نیروی انتظامی در سال جاری تداعی‌گر جایگاه اجتماعی ناجا در جامعه است خاطر نشان کرد: تلاش نیروی انتظامی در اجرای برنامه‌های ترافیکی، عملیاتی و فرهنگی و ... کسب رضایت عمومی و ارتقای جایگاه نیروی انتظامی در جامعه است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم افزود: سرمایه اجتماعی که همان اعتماد اجتماعی است اساس اقتدار نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول