اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرشیرین:

مهم‌ترین راه مقابله با جنگ نرم افزایش بصیرت است

خبرگزاری فارس: فرماندار قصرشیرین گفت: مهم‌ترین راه مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن افزایش بصیرت و تبیین ارزش‌های اسلامی در جامعه است.

مهم‌ترین راه مقابله با جنگ نرم افزایش بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین پروین در همایش زنان ایثارگر در حسینیه شهید دکامی‌زاده سپاه ناحیه قصرشیرین که با حضور خواهران بسیجی برگزار شد، اظهار کرد: با ورود انقلاب اسلامی به صحنه‌های جهانی موازنه قدرت‌ها تغییر کرد و بلوک‌بندی کشورها با چالش جدی مواجه شد.

پروین افزود: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر آموزه‌های دین اسلام است و تا قبل از شکل‌گیری آن و دوران رژیم سابق  دین بیشتر جنبه فردی داشت و در مسائل اجتماعی و سیاسی نادیده گرفته شد.

وی گفت: دشمن برای مقابله با این انقلاب نوپا که منافع آنها را در منطقه به خطر انداخته بود در اقدام نخست خود جنگی تحمیلی و نابرابر را به راه انداخت و با تمام توان ارتش عراق را برای نابودی انقلاب تجهیز کرد.

فرماندار قصرشیرین گفت: رزمندگان و جوانان ایران اسلامی با سلاح ایمان و قرآن به مقابله دشمن رفتند و دشمن را به زانو درآوردند.

وی با اشاره به زنان ایثارگر گفت: شهیدان ما از دامن همین مادران پرورش پیدا کردند و تقدیم اسلام و انقلاب شدند. بعضی از زنان ایرانی با حضور مستقیم، فعال در جنگ و بعضی دیگر از آنان در پشت جبهه‌ها نقش خود را به عنوان یک زن مسلمان ایفا کردند.

وی تصریح کرد: بعد از اتمام جنگ وظیفه شما خواهران به پایان نرسیده بلکه وظیفه شما سنگین‌تر نیز شده است.

فرماندار قصرشیرین افزود: شکست آنها در جنگ نظامی باعث شد تا رویکرد خود را تغییر داده و با جنگ نرم و ناتوی فرهنگی برای به انحراف کشاندن جوانان ایران اقدام کنند که با هوشیاری مقام معظم رهبری و اندیشمندان دینی ایران اسلامی با گذشت سه دهه از عمر بابرکت انقلاب نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند.

وی مهم‌ترین راه مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن را افزایش بصیرت و تبیین ارزش‌های اسلامی در جامعه عنوان کرد.

پروین تصریح کرد: نباید در برابر فتنه‌های کفار سرخم کنیم و باید همواره در عرصه‌های فرهنگی فعال باشیم مهم‌ترین وظیفه ما حرکت در حوضه ولایت‌فقیه و پرورش و تربیت فرزندانی ولایتی است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول