اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ساری:

دانش‌آموزان برای شناختن انقلاب پژوهش کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ساری گفت: دانش آموزان برای شناختن اصل انقلاب مطالعه و پژوهش داشته باشند.

دانش‌آموزان برای شناختن انقلاب پژوهش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عظیم وریجی پیش از ظهر امروز در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در مدرسه راهنمایی فردوسی ناحیه یک ساری با بیان اینکه جوانان رزمنده با ایمان به خدا در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس که مقارن با بازگشایی مدارس است تجدید میثاقی با سلحشوری و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با شناخته شدن ماهیت انقلاب اسلامی منافع خود را در خطر دید دست به توطئه‌های گوناگون زد، ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار با حمایت‌های ایادی غرب قصد خدشه وارد کردن به جمهوری اسلامی را در سر پروراند و کشور عراق را علیه ایران شوراند.

این مسئول تصریح کرد: با شروع جنگ تحمیلی هیچ جوانی نسبت به حفظ و امنیت اسلام کوتاه نیامد و برای ادای دین به سوی جبهه‌های جنگ شتافتند.

وریجی با تاکید بر اینکه همین دانش‌آموزان با در دست گرفتن قلم‌هایشان شهدا را می‌سازند، اظهار داشت: مدارس ما با زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا باید انقلابی باشد.

وی با مروری از دوران دفاع مقدس در بین دانش‌آموزان متذکر شد: برای شناختن بیشتر اصل انقلاب و کسانی که برای به ثمر رسیدن جمهوری اسلامی ایثارگری کردند، نیاز به مطالعه و پژوهش است.

فرمانده سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه صدام با تمام تسلیحات نظامی مدرن قصد تصرف خاک ایران را داشت، خاطرنشان کرد: جنگ هشت ساله استکبارستیزی ایران تنها دوره‌ای بود که یک وجب از خاک ایران به کشور مقابل سپرده نشد.

وی درایت و هدایت‌گری امام راحل را اصل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: دومین عامل پیروزی انقلاب اسلامی وجود نیروهای بسیجی و مردمی بود که با تمام توان علیه کفر مبارزه کردند.

وریجی در بخش دیگری از سخنانش با محکوم کردن سازنده فیلم موهن به ساحت پیامبر اکرم(ص) یادآور شد: بعد از بیداری اسلامی در جهان، دشمن موقعیت خود را در خطر دید و فیلم موهن به مقدسات ما را که در سال 2001 ساخته شده بود را بعد از 11 سال پخش کرد.

وی متذکر شد: یاری خدا و هدایتگری امام موجب شد تا ملت ولایتمدار کشور در مقابل توطئه‌های استکبار ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول