اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

بسیجیان در جنگ نرم به سلاح بصیرت مجهز شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: بسیجیان با سلاح ایمان و بصیرت در مقابل جنگ نرم دشمن، هوشمندانه مقاومت کنند.

بسیجیان در جنگ نرم به سلاح بصیرت مجهز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه حضرت زینب(س) شهرکرد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا در آن ایثارگری‌های رزمندگان کشور را به نحو مطلوب تبیین کرد.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر برکات هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم، ما در جنگ انقلاب اسلامی را به جهان صادر کردیم، ما در جنگ چهره دشمنان و دوستان را شناختیم، ما در جنگ حس دوستی را در مردم بارور کردیم، جنگ ما فتح فلسطین را در برخواهد داشت، جنگ ما جنگ حق و باطل است و تمام شدنی نیست.

مرادی به ابزارها و راهبردهای جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: رزمندگان در دفاع مقدس دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند و این امر رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند، زیرا امروز ما در جنگ نرم هستیم و ماهیت دشمن فی نفسه مشخص نیست و دشمن در همه جا با ابزار جنگی جدید وارد میدان شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد ادامه داد: امروز انتظار می‌رود که پایگاه‌های مقاومت بسیج با مسلح کردن بسیجیان به سلاح ایمان و بصیرت در مقابل جنگ نرم دشمن، هوشمندانه مقاومت کنند.

مرادی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران دین بزرگی بر مردم کشور دارند، اظهار داشت: بر همین اساس ضروری است هر چه توان داریم به کار گیریم تا نام و یاد آن‌ها برای همیشه جاودان و زنده بماند.

وی با بیان اینکه شهدا همواره ناظر اعمال ما هستند، افزود: شهدا مقام والایی در نزد پروردگار متعال دارند و رستگارند، بر همین اساس ضروری است تا همواره خالصانه راه آنها را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول