اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان:

تنها نگاه سایبری برای پیروزی در جنگ نرم کافی نیست

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان گفت: ایران برای پیروزی در جنگ نرم تنها به یک نگاه و ابزار سایبری نیازمند نیست.

تنها نگاه سایبری برای پیروزی در جنگ نرم کافی نیست

حجت‌الاسلام مهدی مستأجران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تعبیر دفاع مقدس برای دفاع ملت ایران در مقابل دشمنان از زبان امام خمینی (ره) بیان شده است، اظهار کرد: دفاع ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی پیوند با پروردگار و نظام توحیدی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس نه تنها سرزمینی بوده بلکه یک دفاع مقدس و معنوی نیز بوده است، ادامه داد: ملت ایران برای پیروزی در جنگ نرم تنها با یک نگاه سایبری نمی‌تواند در مقابل دشمن بایستد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان با بیان اینکه ملت ایران باید برای پیروزی در جنگ نرم مؤلفه‌ها و شاخصه‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در سراسر ایران زنده کنند، تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید نسل به نسل در میان جوانان این مرز و بوم ترویج شود.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان باید ویژگی‌هایی همچون ایثار، شهادت و از خودگذشتگی را برای دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب با خود به همراه داشته باشند، اضافه کرد: ملت ایران باید با تقویت آرمان‌های اسلام و انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه جنگ نرم امروز را به یک جنگ نرم مقدس تبدیل کند.

مستأجران با بیان اینکه ملت ایران نباید تنها برای پیروزی در جنگ نرم به مؤلفه‌های دیپلماسی عمومی تکیه کند، تاکید کرد: دفاع از نظام توحیدی و آرمان‌های نظام و انقلاب باید محور حرکت جوانان ایرانی در مقابله با جنگ نرم قرار بگیرد و امروز جوانان باید بیانات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه اقدامات خود در جنگ نرم قرار بدهند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول