اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

مقابله با جنگ نرم دشمن باید در جبهه‌های تعلیم و تربیت باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: مقابله با جنگ نرم دشمن در جبهه‌های تعلیم و تربیت مدارس و دانشگاه‌ها امکان‌پذیر است.

مقابله با جنگ نرم دشمن باید در جبهه‌های تعلیم و تربیت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد عصر امروز در جمع مسئولان آموزش و پرورش شهرستان فردوس اظهار کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان با تحصیل و تهذیب خود در مدارس و دانشگاه‌ها نقش بسزایی در شکست علمی دشمنان انقلاب دارند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی طی چند سال اخیر افزود: این موفقیت‌ها با تلاش و زحمت دانشمندان ایرانی میسر شده و این دانشمندان نیز در دامان معلمان و مربیانی شایسته و کارآمد پرورش یافته‌اند بنابراین معلمان باید دلسوزانه و خالصانه به تعلیم و تربیت آینده‌سازان مملکت بپردازند.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: معلمان و مربیان نظام اسلامی با تمام توان و دانش خود به تربیت نسل‌های مختلف جامعه مشغول هستند و دانش‌آموزان باید با کسب رتبه‌های برتر علمی این خدمات معلمان خود را پاسخ دهند.

* آغاز به کار 2 مدرسه قرآنی در فردوس

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس نیز گفت: در حال حاضر تعداد سه مرکز دارالقرآن در سطح شهرستان فردوس فعال و دو مدرسه قرآنی نیز از ابتدای مهر ماه سال جاری در شهرستان فردوس آغاز به کار می‌کند.

سید مهدی علی‌پرست تاسیس مدارس قرآنی را سبب انس بیشتر کودکان و نوجوانان با تعالیم روح‌بخش قرآن کریم دانست و افزود: با تربیت دانش‌آموزان قرآنی گامی موثر در ارتباط با تحقق منویات رهبری برداشته می‌شود.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول