اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان فرمانداری ویژه کاشان:

زنان در جنگ نرم وظیفه جدی‌تری دارند

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به نقش زنان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس گفت: زنان این سرزمین در جنگ نرم امروز وظیفه جدی‌تر و مسئولیت خطیرتری دارند.

زنان در جنگ نرم وظیفه جدی‌تری دارند

لیلا وطن‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اظهار داشت: زنان ایران طی مدت هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که یکی از عوامل تقویت‌کننده روحیه رزمندگان، عهده‌دار نقش پشتیبانی آنها در جبهه‌ها بودند.

وی به نقش زنان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: زنان در شرایط جنگ تحمیلی و دفاع مقدس دوشادوش مردان به صورت فعالانه شرکت می‌کردند و نقش مؤثر و مفیدی در پیروزی‌ها داشتند.

این مسئول تصریح کرد: زنان ما خود را ملزم به اطاعت از دستورهای الهی کرده بودند و از فرزندان خود گذشتند و آنها را روانه میدان جنگ کردند چون می‌دانستند در پس این همه سختی‌ها و رنج‌ها اجر و مزدی نهفته است.

وطن‌خواه افزود: عشق به اسلام و میهن موجب شده بود که آنان خانواده و خودشان را از خاطر ببرند و تنها به مصلحت نظام بیندیشند و با پیروی از مکتب عاشورا حماسه‌های فراموش‌نشدنی را خلق کنند.

مسئول دفتر امور بانوان فرمانداری کاشان همچنین حضور مؤثر و مفید زنان ایران در پشت جبهه‌های جنگ و پشتیبانی از رزمندگان اسلام را به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی رزمندگان اسلام و شکست دشمن دانست.          

مشاور فرماندار کاشان تأکید کرد: امروز زنان باید به عنوان مادران، همسران یا خواهران شهدا رسالت الهی خود را انجام داده و با عمل به وصیت‌نامه آنها و بیان خاطرات، حقانیت آنها را به گوش جهانیان برسانند.

وطن‌خواه یادآور شد: امروز نیز بعد از دوران جنگ سخت با دشمن در تهاجم فرهنگی، محاصره اقتصادی و تهدید و تحریم‌های مکرر دشمن زنان ایران نقش مهمی را برعهده دارند و در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حتی جلوتر از مردان در صف اول مبارزه با دشمن قرار دارند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول