اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار:

ملت ایران مانند دوران دفاع مقدس آماده مقابله با دشمنان هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهریار گفت: ملت ایران مانند دوران دفاع مقدس آماده مقابله با دشمنان هستند.

ملت ایران مانند دوران دفاع مقدس آماده مقابله با دشمنان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، عباس جوهری ظهر امروز در همایش زنان ایثارگر اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس زنان نیز همپای مردان در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های فراوانی را از خود به یادگار گذاشتند.

وی ادامه داد: زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس با شجاعت و استقامت در برابر دشمن ایستادگی کردند و هرگز حاضر نشدند که مردان خود را در جبهه‌ها تنها بگذارند.

این مسئول با بیان اینکه در تاریخ دوران هشت سال دفاع مقدس زنان شهیده بسیاری وجود دارند افزود: در برخی از موارد زنان چنان نقش آفرینی کردند که در میدان مبارزه از مردان جلو می‌زدند و خود را برای همیشه تاریخ در کشور به ثبت رساندند.

جوهری با بیان اینکه هر چند زنان شوهران و پسران خود را برای حضور در جبهه‌ها آماده می‌کردند خود نیز پا به پای مردان خود در جبهه‌ها حاضر شده و در میدان به مبارزه با دشمن می‌پرداختند.

فرماندار شهرستان شهریار گفت: امروز نیز دختران و زنان ما باید با الگو گرفتن از زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کنند و تاریخ کشور را با نام خود جاودان سازند.

جوهری در ادامه بر انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز تأکید کرد و گفت: امروز ما هر چه داریم از رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است لذا باید آرمان‌ها و اهداف آنان را به درستی در بین نسل امروز ترویج داده و آنان را موظف بر حفظ دستاوردهای انقلاب و دوران دفاع مقدس کنیم.

وی گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی است تا گام‌های اساسی را به منظور انتقال ارزش‌های آن دوران به نسل امروز و به ویژه دانش‌آموزان برداریم.

فرماندار شهریار تأکید کرد: البته این مهم تنها نباید به هفته دفاع مقدس محدود شود بلکه در تمام دوران‌ها و روزها باید از رشادت‌های رزمندگان اسلام یاد شود تا نسل امروز با آن دروان مأنوس شوند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول