اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی سمنان:

خون حماسه‏سازان دفاع مقدس مکر دشمنان را به خودشان برگرداند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: خون شهدا و حماسه‏سازان دوران دفاع مقدس سبب شد تا مکر دشمنان به خودشان برگردد.

خون حماسه‏سازان دفاع مقدس مکر دشمنان را به خودشان برگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام حسین سعیدیان پیش‌ازظهر امروز در مراسم تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز اقتدار نظام اسلامی به برکت خون شهدا و حماسه‏سازان دوران دفاع مقدس است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی سمنان تاکید کرد: خون شهدا و حماسه‏سازان دوران دفاع مقدس سبب شده تا مکر دشمنان به خودشان برگردد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ادامه داد: به همین منظور باید قدر شهدا را بدانیم زیرا امروز هر چه داریم از برکت همین خون‏های پاک شهداست.

سعیدیان تصریح کرد: شهدا با خدای خود معامله و جانشان را در این راه تقدیم کردند و از بشارت خداوندی که همان بهشت است، بهره‏مند شدند.

این مراسم با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مشاور استاندار سمنان، مسئول هماهنگی امور ایثارگران این استان و ایثارگران و کارکنان این سازمان برگزار شد.

در این مراسم از رزمندگانی که بیش از شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه داشتند، با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول