اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

قم باید در پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس نمونه باشد

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: قم به عنوان محیط مغزی کشور و مجموعه‌های فرهنگی و ارزشی وابسته به آن باید در زمینه حفظ و نشر فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس نمونه باشد.

قم باید در پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس نمونه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در مراسم تجلیل از ایثارگران قم با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال حماسه و ایثار، اظهار کرد: این دوران به عنوان نقطه عطف و نماد عزت، غرور و پایمردی ملت ایران برای همیشه در تاریخ درخشان این سرزمین جاودانه باقی خواهد ماند.

وی افزود: دفاع هشت ساله، روایت صبر، ایمان، عزم و اراده ستودنی ملت رشید و پر آوازه‌ای است که با توکل به قدرت لایزال الهی و با تکیه بر سلاح ایمان و شهادت‌طلبی، در برابر مستکبران و زورگویان جهان ایستادگی کرد.

استاندار قم با بیان اینکه شهدا با تأسی به مکتب سیدالشهدا، گام در مسیر سرخ ایثار و شهادت نهادند افزود: در مسیر حفظ ارزش‌های ناب فرهنگ پایمردی و رشادت، باید انقلابی، ولایی و ارزشی باقی ماند و راه را ادامه داد.

پیریایی به دستاوردهای مادی و معنوی دوران پر افتخار دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: هشت سال مقاومت سرافرازانه، استقلال و خودکفایی در عرصه‌های مختلف و بالندگی و اقتدار روزافزون را به کشور ارزانی داشت.

وی انقلاب اسلامی و فرهنگ مقاومت را از عوامل مهم و تاثیرگذار در نهضت بیداری اسلامی برشمرد و افزود: این شکوه و عظمت پایمردی ملت بزرگ ایران زمینه‌ای شد تا ملت‌های مسلمان منطقه و آزادیخواهان جهان بدانند که با تمسک به ارزش‌ها و آرمان‌های الهی و ایستادگی در برابر حاکمان و طاغوت‌های زمان می‌توانند افق‌های روشن خوداتکایی و نیل به استقلال واقعی را پیش روی خود ببینند.

استاندار قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و شش هزار شهید والا مقام استان قم، به نقش ویژه و محوری قم در دوران دفاع مقدس اشاره و خاطر نشان کرد: قم به عنوان محیط مغزی کشور و مجموعه‌های فرهنگی و ارزشی وابسته به آن باید در زمینه حفظ و نشر فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس نمونه باشد.

در پایان این مراسم از فرزندان و برادران شهدا و رزمندگان ایثارگر شاغل در استانداری قم و واحدهای تابعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول