اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس دسیسه‌های استکبار را نقش بر آب می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس دسیسه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب می‌کند.

ترویج فرهنگ دفاع مقدس دسیسه‌های استکبار را نقش بر آب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مهدی مزگی‌نژاد ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای اصناف بشرویه اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدس نمادی از مقاومت و ایثار رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس هم از نظر محتوا و متن و هم از نظر نوع حماسه و بازتاب آن در جهان منحصر به فرد بوده و دیدگاه جهانی را نسبت به ایران تغییر داده است.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در سطح دنیا بی‌نظیر است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران ویژگی خاصی نسبت به سایر انقلاب‌های دنیا دارد.

مزگی‌نژاد افزود: سایر انقلاب‌ها به دلیل ضعف در سردمداران و رهبران یا عدم همکاری مردم و موقعیت جغرافیایی دوام نداشته‌اند.

وی مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران را اعتقادات قوی در ملت و اخلاص در عمل دانست و گفت: انقلاب ایران تنها انقلابی است که با وجود فشارها و تحریم‌های بین‌المللی توانست در مقابل یال و کوپال دشمن ایستادگی کند.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت سیاسی، نظامی، فرهنگی، علمی و حاکمیت ایران قبل و بعد از انقلاب اضافه کرد: در چنین فضایی با وجود کمترین امکانات و فناوری نظامی و نوپای انقلاب اسلامی، سپاه شکل گرفته بود که جنگ بر کشور تحمیل شد.

مزگی‌نژاد تصریح کرد: نخستین اقدام در زمان جنگ جلوگیری از تجاوزات دشمن بود که باید خود مردم تجربیات و ایده‌های خود را به کار می‌گرفتند.

وی یادآور شد: هر کس به اندازه توان خود در دوران دفاع مقدس نقش داشته است و برای پیروزی در این جنگ کشور هزینه‌های زیادی متحمل شده که ارمغان آن اقتدار و امنیت کنونی ایران است.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی خاطر‌نشان کرد: امروز اگر ایران به جایگاه رفیعی در جهان دست یافته مرهون خون شهدا و سکانداری مقام عظمای ولایت است.

مزگی‌نژاد انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب را ضروری دانست و افزود: ترویج و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس دسیسه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول