اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران:

فضای 250 امامزاده مازندران در دست ساخت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از در حال ساخت بودن فضا و ساختمان 250 امامزاده استان خبر داد.

فضای 250 امامزاده مازندران در دست ساخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی در همایش استانی گرامیداشت امامزادگان در امامزاده عبدالوافی کلارآباد گفت: مهم‌ترین چیزی که می‌تواند انسان‌ها و بشریت را به سعادت برساند محبت به اهل بیت پیامبر(ص) و عمل به دستورات آنان است.

وی افزود: امامزادگان مرکز معنویت در جامعه هستند و این پایگاه معنوی جامعه باید با تلاش مردم و مسئولان حفظ بماند و تقویت شود.

سهرابی ادامه داد: 18 همایش روز تکریم و گرامیداشت امامزادگان در شهرهای مختلف در دهه کرامت در حال برگزاری است و این حرکت در سال‌های آینده ادامه خواهد داشت و باید همانند برگزاری یادواره‌های شهدا به صورت مردمی برگزار شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به اجرای پروژه‌های امامزادگان اشاره کرد و افزود: در استان هم‌اکنون ساختمان 250 امامزاده در حال ساخت و ساز است و برای اینکه مکان این امامزادگان درخور شأن این بزرگواران ساخته شود و مردم بتوانند از آن استفاده کنند نیاز به مشارکت مالی همه مردم، خیّرین و مسئولان است.

سهرابی برنامه‌هایی از قبیل طرح آرامش بهاری ایام نوروز، نشاط معنوی ایام تابستان، جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در ایام غدیر، کنگره ملی، همایش‌های استانی، مسابقات قرآن کریم، مسابقات اذان، تواشیح و ابتهال و مراسمات اعیاد و وفیات و مناسبت‌های ملی و مذهبی، نمازهای جماعت، برگزاری نمایشگاه‌های ادعیه و محصولات فرهنگی قرآنی را دیگر برنامه‌های این اداره کل در سطح امامزادگان ذکر کرد.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول