اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

بزرگداشت امامزاده سید ابراهیم سجاس برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان بزرگداشت امامزاده سید ابراهیم سجاس برگزار شد.

بزرگداشت امامزاده سید ابراهیم سجاس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ظهر امروز در این مراسم با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در زمینه بازسازی و مرمت امامزادگان اظهار کرد: در حال حاضر بازسازی 100 امامزاده در دست انجام است که تاکنون پیشرفت قابل توجهی از نظر فیزیکی داشته است.

حجت‌الاسلام علی باقری در ادامه با اشاره به فلسفه حضور و وجود با برکت امامزادگان در کشور اضافه کرد: بخش عمده‌ای از امامزادگان کشور به علت اقداماتی که خلفای اموی و عباسی انجام داده‌اند به ایران وارد شده‌اند.

وی با اشاره به انجام و اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در امامزادگان استان اضافه کرد: این اقدامات در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و به منظور تبدیل بقاع به قطب فرهنگی انجام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه وجود امامزادگان در استان برکات بسیاری را به دنبال داشته است، اضافه کرد: حضور امامزادگان موجب ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی و محبت اهل بیت (ع) در بین مردم شده است.

حجت‌الاسلام باقری همچنین از برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی قرآن ‌کریم در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل و مفاهیم قرآن ‌کریم خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در پنج شهرستان در حال ثبت‌نام است که در طول این هفته برگزار خواهد شد.

در پایان این برنامه از خادمان و هیئت ‌امنای برگزیده امامزادگان، حسینیه‌ها و مساجد استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول