اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه:

دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار اشنویه دوران دفاع مقدس را یکی از ثمرات اصلی نظام اسلامی در ایران دانست و گفت: این دوران سند افتخار ملت آزاده ایران است.

دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه، محمدعلی حسین زاده در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: انتشار فیلم اهانت‌آمیز نسبت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) لکه ننگی بر دامن استکبار است.

وی افزود: این اتفاقات سرچشمه گرفته از حماقت دشمن و روند رو به گسترش بیداری اسلامی در سطح منطقه و جهان است.

حسین‌زاده گفت: توهین به ساحت پیامبر (ص) جرقه‌ای بر روی باروت احساسات برگرفته از ریشه‌های دینی و تعصبات خاصی است که مسلمانان جهان به افکار خودشان دارند.

فرماندار اشنویه با بیان اینکه پشت سر اهانت اخیر به مقدسات اسلام بدون شک دست‌های پلید آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد، ادامه داد: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اتحاد مسلمانان را در جهان مستحکم‌تر کرد.

حسین‌زاده افزود: این توطئه برخلاف آنچه طراحان آن پیش‌بینی کرده بودند باعث بیداری جهان اسلام در لبیک‌گویی به فرامین رهبر معظم انقلاب شد و موجب وحدت و هوشیاری دنیای اسلام در برابر جبهه کفر شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به هفته دفاع مقدس ادامه داد: پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی به سبب نیروی ایمان، تقوا و ولایت‌مداری بسیجیان بود و هدف از برگزاری همه ساله هفته دفاع مقدس انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

حسین‌زاده تصریح کرد: امروز دشمن از طریق جنگ نرم به دنبال تخریب جوانان این مرز و بوم است و می‌توانیم با بازگویی خاطرات دوران دفاع مقدس برای نسلی که این دوران را ندیده‌اند، کمک خوبی به جوانان کنیم.

فرماندار اشنویه دوران دفاع مقدس را یکی از ثمرات اصلی نظام اسلامی در ایران دانست و گفت: این دوران سند افتخار ملت آزاده ایران است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول