اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

دفاع مقدس نماد توانستن ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: هفته دفاع مقدس نماد استقامت، پایداری و خواستن و توانستن ملت ایران است.

دفاع مقدس نماد توانستن ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مرتضی نظری در همایش اصناف و دفاع مقدس اظهار داشت: مهم‌ترین دستاورد گرامیداشت هفته دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای یادآوری رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و انتقال آن به نسل جوان است.

نظری ادامه داد: امروز باید ابعاد مختلف جنگ تحمیلی برای نسل سوم بازگو شود تا الگو و خط مشی نوجوانان و جوانان کشور در این برهه حساس قرار گیرد.

به گفته فرماندار سلماس، استقلال همه‌جانبه ما ریشه در از خود گذشتگی شهدا و ولایت‌پذیری ملت ما دارد که باید نسل به نسل منتقل شود.

نظری با بیان اینکه صلابت نیروهای مسلح بزرگ‌ترین موهبت الهی برای مردم ایران است، اضافه کرد: تمام آرامش و اقتدار امروز را مدیون مجاهدت و ایثارگری‌های شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

وی اظهار کرد: اگر لحظه‌ای از نیروی ایمان و اعتقادات عقب بنشینیم آن روز به یقین روز مرگ ما خواهد بود و دشمن به سرعت قادر می‌شود تا سرمایه‌های ما را به یغما ببرد.

فرماندار سلماس با محکوم‌کردن سازندگان فیلم موهن اهانت به پیامبر اکرم (ص) ادامه داد: وجود پیامبر اسلام(ص) دارای ارزش و احترام بسیار است و خداوند از طریق این پیامبر عظیم‌الشأن بزرگی را بر ما نازل کرده است.

وی افزود: انجام چنین اقدامات ابلهانه‌ای از سوی استکبار نه تنها یاد و نام اسلام و پیامبر(ص) را در دل‌ها از بین نمی‌برد بلکه موجب اتحاد و هم‌افزایی امت اسلامی می‌شود.

نظری تصریح کرد: سعی داریم مشارکت و همکاری بازاریان و اصناف شهرستان را در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی داشته باشیم و از راهنمایی‌ها و همراهی بیشتر این قشر تأثیرگذار در راستای پیشرفت شهرستان بهره ببریم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول