اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد‌کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری دومین همایش فرهنگ و مدیریت جهادی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در اداره‌کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از برگزاری دومین همایش فرهنگ و مدیریت جهادی در این استان خبر داد.

برگزاری دومین همایش فرهنگ و مدیریت جهادی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابراهیم دهقان پیش‌از ظهر امروز در دومین همایش فرهنگ و مدیریت جهادی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امسال دومین همایش علمی مدیریت جهادی با رویکرد حمایت از کار و سرمایه ایرانی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود این در حالی است که امسال استقبال از مقالات علمی بسیار چشم‌گیر بود.

وی افزود: 25 مقاله به دبیرخانه دومین همایش فرهنگ و مدیریت جهادی ارائه شده که از این تعداد 5 مقاله برگزیده شده است و از تعداد 5 مقاله برگزیده یک مقاله از استان قزوین و مابقی برگزیدگان از استان چهارمحال و بختیاری هستند.

دهقان با اشاره به هدف برگزاری این همایش گفت: هر ساله در جهت افزایش فرهنگ جهادی در استان اقداماتی صورت می‌گیرد و این فرهنگ یادگار گذشتگان ماست، باید فرهنگ جهادی در تک تک ما نهادینه شود و جامعه امروز ما به یک حرکت علمی جهادی نیاز دارد.

وی فرهنگ جهادی را عامل شکوفایی جامعه عنوان کرد و گفت: عوامل شکوفایی جامعه به چند عامل بستگی دارد و یکی از عوامل مهم تحقق، جهاد دانشگاهی و حرکت به سمت پویایی در مراکز است.

نماینده ولی‌فقیه در اداره‌کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه فرهنگ جهادی در سایه جهاد اقتصادی که همان توزیع عادلانه درآمد و از بین رفتن فقر است محقق می‌شود و جهاد نرم دفاعی جز با تشکیل بسیج عمومی و روحیه کار گروهی میسر نمی‌شود.

وی از برگزاری همایش‌هایی همچون همایش امروز در نیمه دوم سال 91 خبر داد و افزود: در شش ماه دوم سال تلاش می‌کنیم در بقیه شهرستان‌ها همایش علمی مدیریت برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: این همایش، استانی است ولی به دلیل تبلیغات برون استانی از استان‌هایی همچون قزوین، زنجان و تهران نیز در این همایش شرکت کرده و از استان قزوین برگزیده‌ای در زمینه مقاله در این همایش داشتیم.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول