اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بسیج سازندگی همدان:

امسال در 300 مدرسه همدان فعالیت جهادی صورت گرفت

خبرگزاری فارس: سرپرست بسیج سازندگی استان همدان گفت:‌ امسال در 300 مدرسه در سطح استان فعالیت جهادی صورت گرفت و عملکرد ما نیز در این زمینه دو برابر سال گذشته بوده است.

امسال در 300 مدرسه همدان فعالیت جهادی صورت گرفت

شهرام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی استان در زمینه برگزاری اردوهای جهادی و هجرت اظهار کرد: امسال بسیجیان در عرصه اردوهای جهادی و هجرت در همه زمینه‌ها پیشرو بودند.

وی با اشاره به رشد قابل توجه تعداد شرکت‌کنندگان در اردوها افزود: در راستای اردوهای جهادی دانشجویی قریب به 80 اردو در سطح استان برگزار شد که با رشد 30 درصدی در این زمینه مواجه بودیم.

سرپرست بسیج سازندگی استان همدان تصریح کرد: اردوهای جهادی دانشجویی تفاوت خاصی نسبت به سال گذشته داشت و آن هم در زمینه محتوا بود که از برنامه‌های جذاب و کامل‌تری نسبت به سال گذشته برخوردار بود.

وی با بیان اینکه 50 درصد اردوهای دانشجویی را خواهران تشکیل می‌دادند، گفت: خواهران بیشتر در زمینه برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و بهداشتی فعالیت داشتند و کلاس‌های فرهنگی و مهارت‌های زندگی برای خواهران و مادران روستا برگزار می‌کردند.

صادقی افزود:‌ در اردوهای جهادی امسال از لحاظ برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، ساخت و ساز، محرومیت‌زدایی، خدمات‌رسانی و کمک به نیازمندان و... عملکرد خوبی ارائه شد.

وی با اشاره به اردوهای هجرت دانش‌آموزی بیان داشت:‌ 7 هزار نفر دانش‌آموز امسال در مدارس استان حضور داشتند و در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کردند.

سرپرست بسیج سازندگی استان همدان عنوان کرد:‌ فعالیت‌های دانش‌آموزان نیز در زمینه زیباسازی و تعمیر مدارس، تعمیر میز و نیمکت، اجرای برنامه‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌های هنرستان‌ها از قبیل پرده‌دوزی، خیاطی، گل‌سازی، منبت‌کاری و... صورت گرفت.

وی در خصوص تعداد مدارس نیز اضافه کرد:‌ امسال در 300 مدرسه در سطح استان فعالیت جهادی صورت گرفت و عملکرد ما نیز در این زمینه دو برابر سال گذشته بوده است.

صادقی ابراز داشت: تفاوت اردوهای هجرت دانش‌آموزی نیز نسبت به سال گذشته اجرای برنامه‌های فرهنگی بیشتر بود که از اهداف اصلی برگزاری اردوهای هجرت دانش‌آموزی به شمار می‌رود.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد:‌ در حوزه اردوهای محلات و مساجد نیز امسال حرکت خوبی صورت گرفت و حدود 70 گروه محلات و مساجد در محدوده زندگی خود و در پایگاه‌های مقاومت فعالیت داشتند که تا انتهای سال نیز فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت و هم‌اکنون نیز در چند روستا فعال هستند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول