اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

75 درصد اشتغال ملایر محقق شد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ملایر گفت: امسال بیش از 75 درصد اشتغال شهرستان ملایر تحقق یافته است.

75 درصد اشتغال ملایر محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مرتضی سلطان‌محمدی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ملایر با بیان اینکه سهمیه استان همدان در سال جاری برای اشتغال 63 هزار و 20 نفر است، افزود: از این رقم 10 هزار و 685 نفر مربوط به شهرستان ملایر است.

وی عنوان داشت: از سهمیه‌ای که برای استان در نظر گرفته شده معادل 17 درصد مربوط به ملایر بوده که در این راستا تلاش شده تا طبق روال سال‌های گذشته بتوانیم بیشتر از سهمیه اشتغال در شهرستان ایجاد شود.

مدیر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ملایر با اشاره به این که از ابتدای امسال که سهمیه اشتغال شهرستان اعلام شده است، ادامه داد: از همان ابتدای اعلام سهمیه به دستگاه‌ها و ادارات شهرستان اعلام شد که بر اساس سهمیه خود نسبت به ایجاد اشتغال در دستگاه مورد نظرشان اقدام کنند.

وی از تحقق 75 درصدی اشتغال شهرستان ملایر تا پایان شهریور ماه در این شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم همه سهمیه و یا بیشتر از تعهد اشتغال را در شهرستان ملایر محقق کنیم.

سلطان‌محمدی عنوان داشت: تعداد اشتغال ایجاد شده از سهمیه امسال در بخش مسکن 5 هزار و 430 نفر و در بخش‌های دیگر 2 هزار و 602 نفر بوده است.

وی تعداد بیمه‌شدگان را در سال جاری برابر اعلام سازمان تأمین اجتماعی در ملایر و سامن تا پایان شهریور ماه یک‌هزار و 973 نفر عنوان کرد.

مدیر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ملایر بر اشتغال بخش خانگی تأکید کرد و گفت: در این راستا در شهرستان نیز توجه خاصی شده و اعتباراتی نیز برای ایجاد مشاغل خانگی شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: همه اعتبار سال 90 در بخش مشاغل خانگی معادل 8 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که از این میزان حدود 4 میلیارد و 250 میلیون تومان تا پایان تیر ماه پرداخت شده و مابقی نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول