اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران در کمیته امداد به وعده‌های خود عمل کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد با تشریح خصوصیات یک مدیر اسلامی گفت: مدیران در کمیته امداد به وعده‌های خود عمل کنند و نباید در قول‌هایی که به مردم می‌دهند خلف وعده داشته باشند.

مدیران در کمیته امداد به وعده‌های خود عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی در جمع برخی مدیران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در مدیریت اسلامی، تقوا گزینه ارزیابی یک مدیر است و ارزش و مقام هر کس با تقوا ارزیابی می‌شود تا حدی که تقوا مهم‌ترین گزینه ارزیابی یک مدیر اسلامی است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در بیان ویژگی‌های مدیر اسلامی، تصریح کرد: همیشه یک مدیر باید برای خود الگویی داشته باشد و بهترین الگو این است که کار رنگ خدایی داشته باشد.

فرهادی با بیان اینکه در مدیریت اسلامی باید به وعده‌ها عمل شود، گفت: مدیر اسلامی خود را خدمت‌گزار مردم می‌داند و به این عنوان نمی‌نازد که بر این اساس کارکنان کمیته امداد نباید خلف وعده در کارها و وعده‌هایشان باشد.

وی جهت‌گیری دینی، دعوت مردم به نیکی و نحوه درست برخورد با زیردستان، هم‌سطح‌ها و مقامات ارشد را از دیگر ویژگی‌های مدیر اسلامی عنوان کرد و گفت: مدیر اسلامی باید خود جزء بهترین‌ها باشد و اگر از کسی چیزی خواست باید با عمل بخواهد و اول خود عامل به آن امر بوده تا الگویی برای دیگران باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، از مدیران کمیته امداد خواست که قدر موقعیت‌ها و فرصت‌های به دست آمده را بدانند و از کارشکنی و سوء استفاده از فرصت‌ها پرهیز کنند.

فرهادی مدیران را به وحدت در کارها و برنامه‌ها دعوت کرد و ابراز داشت: وحدت در امور موجب پیشرفت کارها و جلوگیری از اتلاف وقت می‌‌شود.

این مسئول حمایتی در کهگیلویه و بویراحمد توجه به مکاتبات را مهم خواند و گفت: موقعیت مکاتبات در کمیته امداد یک موقعیت خاص است و هر مکاتبه‌ای هدف و مقصودی دارد که توجه به مکاتبات روزانه و جواب درست و مناسب به آن‌ها وظیفه همه مدیران است تا نظارت و دقت لازم در اجراها صورت گیرد.

وی از برگزاری جشن عاطفه‌ها در هفته اول مهرماه سخن گفت و عنوان کرد: همکاری در برپایی جشن عاطفه‌ها و سایر جشن‌ها و مراسمات وظیفه همگان است.

فرهادی به طرح تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: در طرح تکریم ارباب رجوع با مراجعین درست برخورد کنیم و جواب هر کس را مطابق مشکلش بدهیم تا با کار کردن برای خدا وجدان و خیالمان آسوده باشد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول