اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

رفع مشکلات تولید فرش دستباف قم دغدغه مدیران است

خبرگزاری فارس: استاندار قم بیان کرد: مسئولان استانی برای رفع مشکلات تولید فرش دستباف استان قم دغدغه جدی دارند.

رفع مشکلات تولید فرش دستباف قم دغدغه مدیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی امروز با حضور در نمایشگاه فرش ایران از غرفه فرش استان قم بازدید به عمل آورد، این در حالی است که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، معاون برنامه‌ریزی استاندار قم و فرماندار شهرستان قم نیز وی را در این سفر همراهی کردند.

استاندار قم در حاشیه بازدید خود از غرفه‌های فرش استان قم در نمایشگاه ملی فرش ایران، با اشاره به توانمندی‌های صنعت فرش استان قم اظهار کرد: در طول سه ماه گذشته تلاش‌های بسیاری در راستای شناسایی موانع پیشرفت صنعت فرش استان قم شده است تا با بهره‌گیری از علم روز، این صنعت مهم و حیاتی را جانی دوباره بخشیم.

وی با اعلام حمایت مجموعه مدیریتی استان از صنعت فرش استان قم خاطر نشان کرد: این نمایشگاه توانایی شناساندن گوشه‌ای از توانمندی‌های تولیدکنندگان فرش استان قم را دارا است و باید این نوید را به تولیدکنندگان استان بدهیم که مسئولان استان در پی رفع مشکلات تولید فرش دستی استان قم خواهند بود.

در این نمایشگاه که تولیدکنندگان فرش استان قم برخی از آثار خود را به علاقمندان ارائه داده‌اند، تلاش شده است تا ظرفیت‌های فرهنگی و هنری فرش استان قم معرفی شود.

در ادامه این دیدار رئیس مرکز ملی فرش ایران در این نمایشگاه حضور یافت و استاندار قم را در بازدید از نمایشگاه همراهی کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، استاندار قم پس از بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه فرش در جلسه با رئیس مرکز ملی فرش ایران حضور یافت تا مشکلات تولیدکنندگان فرش استان قم و راهکارهای برطرف ساختن موانع بر سر راه تولید فرش دستی استان را مورد بررسی قرار دهد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول