اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای مهر ماه صورت می‌گیرد

راه‌اندازی حلقه‌های گفتمان دینی در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: حلقه‌های گفتمان دینی در قزوین هم‌زمان با بازگشایی مدارس آغاز به کار می‌کنند.

راه‌اندازی حلقه‌های گفتمان دینی در قزوین

حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی در حاشیه دیدار با روحانیون بخش مرکزی شهرستان آوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با بیان اینکه رزمندگان اسلام با افتخار آفرینی در ایام دفاع مقدس سبب سرافرازی و اقتدار جمهوری اسلامی شدند، اظهار کرد: زمانی که انقلاب اسلامی با فضل الهی و همت مردمی به پیروزی رسید، دشمنان قسم خورده با توسل بر آمریکای جنایتکار و با تحریک صدام سبب این شدند تا ارتش دندان مسلح بعثی به خاک پر نور و مقدس ایران اسلامی تجاوز کرده و سبب ایجاد هرج و مرج و کشت و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع کشورمان شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه ندای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی کافی بود تا سیل خروشان نیرو‌های مردمی و داوطلب در قالب گروه‌های بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بشتابند و دشمن مزدور را به فرار وادار کنند، افزود: امام راحل همواره با هوشمندی تمام و مثال‌زدنی انقلاب اسلامی را در طول حیات خویش از انواع چالش‌ها نجات داده و نظام اسلامی را در مسیر اقتدار و سرافرازی هرچه تمام قرار دادند.

وی با اشاره به شوق و اشتیاق نوجوانان و دانش‌آموزان در ایام جنگ تحمیلی برای حضور داوطلبانه در جبهه‌ها تصریح کرد: محمدحسین فهمیده و دیگر شهدای نوجوان و جوان نمونه‌های والای ایثار و آزادمردی هستند که درخت اسلام را با خون‌های مطهر خویش آبیاری کرده و سبب دستیابی کشور به قله‌های سعادت شدند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: دفاع مقدس امروز به مانند گنجینه‌ای ارزشمند در مسیر موفقیت و سرافرازی جوانان و نوجوانان نسل کنونی انقلاب اسلامی قرار دارد.

نعمت‌الهی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برنامه‌های ویژه‌ای را هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی برنامه‌ریزی کرده است، عنوان کرد: محافل گفتمان دینی هم‌زمان با آغاز بازگشایی مدارس در قزوین راه‌اندازی شده و کار خود را آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به لزوم تقویت باور‌های دینی در جوانان تصریح کرد: امروز شبیخون‌های ضد اخلاقی غرب مانعی پیچیده در مسیر پیشرفت معنوی جوانان قرار دارد که باید برای رفع این موانع همواره تلاش کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: توسعه کانون‌های فرهنگی قزوین نیز با جدیت در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول