اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ستاد دیه عنوان کرد

حبس 7271 مددجوی جرائم غیرعمد در زندان‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: در حال حاضر 7 هزار و 271 مددجوی جرائم غیر عمد در زندان‌های کشور حضور دارند.

حبس 7271 مددجوی جرائم غیرعمد در زندان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسدالله جولایی پیش از ظهر امروز در آیین جشن گلریزان کرمان اظهار داشت: در حال حاضر 7 هزار و 271 مددجوی جرائم غیر عمد در زندان‌های کشور حضور دارند.   

وی ابراز داشت: یک هزار و 650 نفر به دلیل دیه، یک هزار و 951 نفر به دلیل مهریه، 3 هزار و 164 نفر به دلیل چک بلامحل و 506 نفر به دلیل نفقه در زندان‌های کشور هستند.

جولایی افزود: در سه ماهه نخست سال جاری زمینه آزادی 3 هزار و 401 مددجوی جرائم غیر ‌عمد در سطح کشور با صرف اعتبار 340 میلیارد تومان فراهم شده است.

وی عنوان کرد: طی سال گذشته نیز 12 هزار و 374 نفر با صرف 509 میلیارد تومان از زندان‌های کشور آزاد شدند که برای این افراد بیش از 270 میلیارد تومان رضایت شاکی نیز حاصل شده است.

جولایی تصریح کرد: اقدامات خوبی در ستاد دیه انجام شده، با تصویب قانون جدید بیمه اجباری شخص ثالث به میزان قابل توجهی از تعداد مددجویان جرائم غیرعمد مربوط به تصادفات کاسته شده است.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر برای جلوگیری از ورود مددجویان جرائم غیر عمد به زندان‌ها خاطرنشان کرد: 25 عضو رسمی در کشور وظیفه فرهنگ‌سازی را بر عهده دارند که می‌طلبد به شکل جدی‌تری در این زمینه فعال باشند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول