اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی خبر داد

فعالیت 51 تشکل مردم نهاد در اداره کل ورزش خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی از فعالیت 51 تشکل مردم نهاد در اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد.

فعالیت 51 تشکل مردم نهاد در اداره کل ورزش خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی، علی روشن در نشست فصلی سازمان‌های مردم نهاد استان اظهار کرد: در جهت ارتقای جایگاه علمی تشکل‌های مردم‌نهاد، کارگاه‌های تخصصی هنری، ادبی و رسانه‌ای ارتباطی در فضای مجازی به میزبانی استان خراسان‌شمالی به زودی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه سازمان‌های مردم نهاد در توسعه و رشد اجتماعی جوانان افزود: مشارکت و حضور اجتماعی نتیجه مشارکت‌های مردمی است و انسان بدون ارتباط و تعامل قادر به ادامه زندگی نخواهد بود و این امر اهمیت و جایگاه فعالیت‌های اجتماعی را نشان می‌دهد.

روشن اعتماد ناکافی دستگاه‌های اجرایی به سازمان‌های مردم نهاد، عدم آمادگی جوانان برای حضور موثر در مسئولیت‌های مهم اجتماعی، بهره گیری نادرست از بسترهای موجود، سهم پایین سازمان‌های مردم نهاد در فرایند تولید را از جمله ضعف‌های موجود در سازمان‌های مردم نهاد دانست.

دربندی معاون دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی نیز در این نشست، سازمان‌های مردم نهاد را عالی‌ترین مشاوران مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و بر اهمیت و جایگاه نقش سازمان‌های مردم نهاد تاکید کرد.

به گزارش فارس، نشست فصلی سازمان‌های مردم نهاد خراسان‌شمالی، با حضور برومند مدیرکل امور اجتماعی استانداری و جمعی از تشکل‌های مردم‌نهاد برگزار شد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول