اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان در فرمانداری آبادان:

11 سازمان مردم نهاد در آبادان فعالیت دارند

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان در فرمانداری آبادان گفت: 11 سازمان مردم نهاد و تعاونی‌های مختلف در آبادان فعالیت می کنند.

11 سازمان مردم نهاد در آبادان فعالیت دارند

مهسا سادات محسنی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: سازمان‌ها و تعاونی‌های متعدد مردم نهاد مانند نسیم رحمت اروندان، تدبیر نوتاج و مهرآوران جوان در شهرستان آبادان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در حوزه بانوان برنامه‌های مفصل آموزشی و فرهنگی مختص این حوزه همزمان با هفته دولت در یک سال کاری 90 و 91 توسط امور بانوان فرمانداری آبادان با همکاری ارگان‌های اجرایی شهرستان انجام شده است.

مشاور امور بانوان در فرمانداری آبادان ادامه داد: کلاس‌های متعدد در حوزه برنامه‌های آموزشی با تأکید بر مدیریت زمان، وضعیت زندگی بانوان، عفاف، حجاب و طرح بارقه در شهرستان آبادان اجرا شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات این کمیته گفت: از دیگر کلاس‌های این کمیته می‌توان به برگزاری طرح مشاوره امین با حضور روانشناسان انجمن‌های مردم نهاد، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های اساسی زندگی با رویکرد دینی و برگزاری کلاس‌های بارقه در 12 جلسه ویژه بانوان روستایی است.

محسنی‌فر در پایان اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی ـ بهداشتی در سه مرحله احکام، زنان و روانشناسی و کلاس‌های ویژه برای 64 دختر دم‌بخت کمیته امداد از دیگر فعالیت‌های این کمیته همزمان با هفته دولت است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول