اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی آوج اعلام کرد

فعالیت 14 گروه جهادی در تابستان در آوج

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی شهرستان آوج از فعالیت بیش از 14 گروه جهادی بسیج هم‌زمان با ایام تابستان در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 14 گروه جهادی در تابستان در آوج

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج محمد حاج‌نصیری امروز در جمع جهادگران بسیجی این شهرستان با بیان اینکه کمک به محرومان در حقیقت امر کمک و یاری به ارتقای آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: باید برای ریشه‌کنی مسئله فقر در جامعه به صورت سراسری با یکدیگر بسیج شویم.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان آوج اضافه کرد: باید برای احیای روزی تلاش کنیم که آحاد مسلمانان در رفاه و آرامش زندگی کنند.

وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی در کشور تصریح کرد: کمک به توسعه و رفع و ریشه‌کنی مسئله فقر از جمله اهداف در نظر گرفته شده برای بسیج سازندگی است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان آوج ادامه داد: نوع‌دوستی و تلاش یکپارچه لازمه حضور در طرح‌های هجرت است.

حاج نصیری بیان کرد: کسانی که مشتاق به فعالیت و جهاد الی‌الله هستند می‌توانند در گروه‌های جهادی بسیج عضو شده و به تلاش و تکاپوی مشترک همراه با دوستان دیگر بپردازند.

وی ادامه داد: لازم است که امروز مردم و مسئولان اهتمام ویژه‌ای را نسبت به رفع محرومیت داشته باشند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان آوج عنوان کرد: قشر فرهیخته و توانمند جامعه نیز لازم است که در عرصه سازندگی، تلاش و کوشش بیشتری را از خود نشان دهند.

حاج‌نصیری بیان کرد: شور و اشتیاق جهادگران بسیجی در طرح‌های جهادی موجب شده که فعالیت‌های مختلفی در سطح روستاها و نقاط دور افتاده روستایی برای محرومان به اجرا درآید.

وی با بیان اینکه بیش از 14 گروه مربوط به اردو‌های طرح هجرت هم‌زمان با ایام سه ماهه تابستان در نقاط روستایی و دور افتاده این شهرستان فعالیت می‌کردند، عنوان کرد: برنامه‌ریزی صحیح و راهگشا در زمینه اردو‌های جهادی لازم است که مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان آوج بیان کرد: جذب جوانان به سوی برنامه‌های جهادی نیز از محور‌های مهمی است که در امر برپایی اردو‌های جهادی باید به آن توجه داشت.

حاج‌نصیری بیان کرد: رویکرد‌های فرهنگی در عرصه‌های جهادی نیز لازم است که به آن توجه شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول