اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ارتقای سطح آمادگی سپاه و بسیج

رزمایش «کوی و برزن» در دماوند اجرا شد

خبرگزاری فارس: برای ارتقای سطح آمادگی نیروهای سپاه و بسیج در شهرستان دماوند رزمایش «کوی و برزن» در این شهرستان به اجرا درآمد.

رزمایش «کوی و برزن» در دماوند اجرا شد

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در این رزمایش نیروهای بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی قابل قبولی از خود نشان دادند.

داوود طایفه‏خانی ادامه داد: هدف از اجرای رزمایش کوی و برزن ارتقای سطح آمادگی گردان‏های «بیت‏المقدس» تشکیل شده در زیرمجموعه گردان‏های «عاشورا» است.

طایفه‏خانی اضافه کرد: این رزمایش از روز پنج‏شنبه در همه نقاط استان تهران از جمله شهرستان‏ دماوند آغاز شد.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند افزود: روز گذشته نیروهای بسیج و سپاه پاسداران پس از فراخوان آموزش‏های مورد نیاز را فرا گرفتند.

وی ادامه داد: روز جمعه نیز این مهم در سطح نواحی 15گانه سپاه پاسداران استان تهران و دماوند انجام و به نماز عبادی و سیاسی جمعه ختم می‏شود.

توهین به مقدسات از روی استیصال است

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند، توهین به مقدسات اسلامی استکبار جهانی را نشانه استیصال خواند.

طایفه‏خانی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در چندین دهه بر مسائل اعتقادی خاورمیانه مانور کرده‏اند و به لحاظ سیاسی و نظامی نیز خود را به استعمار کامل منطقه نزدیک کرده بودند.

وی اضافه کرد: اما پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) و تلاش‏های فرزندان این مرز و بوم اسلامی همه نقشه‏های آنها را نقش بر آب کرد.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند افزود: برنامه‏های بعدی نظام سلطه انحصار این انقلاب برگرفته از فرهنگ عاشورایی در داخل مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران بود اما این حربه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار و جرثومه کثیفش رژیم اشغالگر قدس نیز کارگر نیفتاد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول