اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

خواهران بسیجی در رزمایش تفرش توان و قدرت خود را به نمایش گذاشتند

خبرگزاری فارس: در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و به منظور نمایش توان و قدرت بسیجیان رزمایش خواهران بسیجی عضو گردان‌های الزهرا (س) شهرستان تفرش برگزار شد.

خواهران بسیجی در رزمایش تفرش توان و قدرت خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رزمایش خواهران بسیجی عضو گردان‌های الزهرا (س) تفرش بعد از ظهر امروز با هدف حفظ آمادگی جسمی و روحی بسیجیان و افزایش توان خدمات‌رسانی به مردم در زمان بروز حوادث طبیعی در مصلی ولایت تفرش برگزار شد.

در این رزمایش که به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج تفرش برگزار شد خواهران بسیجی آموزش‌های لازم را در زمینه امداد و نجات و مقابله با ناآرامی‌ها فرا گرفته و با حضور در نشست‌های روشنگری به بصیرت‌افزایی پرداختند.

همچنین شرکت‌کنندگان در پایان این رزمایش با تجمع در یک نقطه اقدام اخیر دشمنان در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرده و با بیان قطعنامه‌ای خواستار مجازات سریع عوامل و کارگردان این فیلم توهین‌آمیز که با اقدامی جنون‌آمیز و نفرت‌انگیز به ساحت پیامبر اعظم (ص) دل مسلمانان و آزاداندیشان جهان را به درد آوردند، شدند.

این قطعنامه ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص) را حرکت مذبوحانه دشمنان اسلام در برابر بیداری اسلامی دانست و آن را نشانه ترس دشمنان از پیشروی اسلام و موج گرایش مردم به دین مبین اسلام در سراسر گیتی می‌داند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول