اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشجوی سوری با تاکید بر واهی بودن ادعای گروگان‌ها:

گروگان‌های ایرانی سال‌هاست در سوریه زندگی می‌کنند

خبرگزاری فارس: دانشجوی سوری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: گروگان‌های ایرانی در بند تروریست‌ها که از آنان با عنوان نیروهای سپاه پاسداران یاد می‌شود، سال‌ها در سوریه زندگی کرده و سپاهی نیستند.

گروگان‌های ایرانی سال‌هاست در سوریه زندگی می‌کنند

«ادیب شهبورش» دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین، اهل کشور سوریه پیرامون اوضاع سیاسی و درگیری‌های ایجاد شده از سوی تروریست‌ها در این کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: شرایط در سوریه رو به بهبودی است و ارتش سوریه همچنان پاکسازی مناطق مختلف کشور را به خوبی و با قدرت انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: در آغاز این درگیری‌ها، تروریست‌ها آنقدر ضعیف بودند که حتی در استفاده از کلاشینکف نیز ضعف داشتند و گاها نیروهای خودشان را به هلاکت می‌رساندند امام به تدریج توسط ترکیه و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس آموزش دیدند و علاوه بر دستیابی به سلاح‌های پیشرفته، نحوه جنگیدن را نیز فرا گرفتند.

دانشجوی سوری مهندسی کامپیوتر دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) پیرامون ادعای غربی‌ها در دخالت نظامی جمهوری اسلامی ایران و سپاه در سوریه تأکید کرد: سوریه یکی از نظامی‌ترین کشورهاست و با قدرت نظامی و تسلیحاتی و همچنین تشکیل جیش‌الشعبی به تنهایی از پس تروریست‌ها برمی‌آید و نیازی به زحمت انداختن و حضور نظامی برادران حزب‌الله و سپاه در کشور سوریه نیست.

وی ادامه داد: ایرانی‌های زیادی در سوریه و همچنین منطقه زینبیه و سیده رقیه دمشق زندگی می‌کنند که توسط تروریست‌ها دستگیر و به عنوان پاسدار معرفی می‌شوند در صورتی که اینها ایرانی‌هایی هستند که ده‌ها سال است در سوریه زندگی می‌کنند و خود من بسیاری از آنها را می‌شناسم که با دیدن چهره آنها در تلویزیون بهت‌زده شدم.

شهبورش تصریح کرد: هدف تروریست‌ها اجرای پروژه کشته‌سازی و مظلوم‌نمایی است.

وی تأکید کرد: مواضع صریح و روشن امام خامنه‌ای در مورد سوریه محبوبیت ایشان را در بین مردم این کشور دوچندان کرده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول