اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای بصیرت‌افزایی میان جوانان

30 جلسه حلقه بصیرتی در مساجد لنده برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی تبلیغات اسلامی لنده گفت: در راستای بصیرت‌افزایی دینی و اعتقادی 30 جلسه حلقه بصیرتی با حضور روحانیون و جوانان لنده در مساجد برگزار شد.

30 جلسه حلقه بصیرتی در مساجد لنده برگزار شد

مهدی فتاحی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده اظهار داشت: شهر لنده یکی از شهرهای مذهبی در سطح استان و کشور بوده که صد درصد شیعه‌نشین است.

وی افزود: عشق و ارادت مردم این دیار به اهل بیت (ع) در استان زبان‌زد خاص و عام بوده و در ایام مختلف با برگزاری مراسمات ولادت‌ها و ایام شهادت‌ها ارادت خود را به نمایش می‌گذارند.

این مسئول فرهنگی تبلیغات اسلامی لنده گفت: با آغاز دهه کرامت تبلیغات اسلامی لنده با همکاری دفتر امام جمعه و هیئت‌های مذهبی شهر اقدام به برگزاری جشن در ایام دهه کرامت که از میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) می‌باشد، کرد.

فتاحی‌پور تصریح کرد: در 10 شب دهه کرامت بیش از 15 مراسم جشن در پارک ورودی شهر و مساجد روستاها برگزار شد.

وی خاطرنشان ساخت: با استقبال پرشور جوانان از مراسمات جشن از اساتید مجرب دانشگاهی در سطح استان و کشور برای افزایش بصیرت دینی و آشنایی با اهل بیت (ع) و مسائل اجتماعی دعوت و استفاده شد.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی لنده در ادامه یادآور شد: در تابستان امسال بیش از 30 جلسه حلقه بصیرتی در سطح مساجد شهر لنده برگزار شد.

وی افزود: افزایش سطح بصیرتی و آگاهی جوانان در دنیای پر از هیاهوی امروز یک نیاز ضروری بوده و کشور را در مقابل هجمه‌های فرهنگی غرب بیمه می‌کند.

فتاحی‌پور یادآور شد: جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از بهترین و مخلص‌ترین جوانان کشور بوده که نیاز به مراقبت و افزایش بصیرت دینی داشته تا بتوانند از توطئه‌ها و حیله‌های دشمنان به خوبی عبور کنند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول