اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

بصیرت رهبری فرصت خودنمایی را از دشمنان گرفته است

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس با بیان اینکه بصیرت رهبری در زمان جنگ سبب شد تمام نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود، گفت: امروز نیز بصیرت رهبری فرصت خودنمایی را از دشمنان گرفته است.

بصیرت رهبری فرصت خودنمایی را از دشمنان گرفته است

محمدرضا رجبی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند مستقر در محل بازسازی منطقه عملیاتی والفجر 2 با بیان اینکه باورهای دینی و معنوی مردم سبب پیروزی در دفاع مقدس شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول 34 سال عمر با برکت خود همیشه با توطئه‌های استکبار جهانی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: دشمنان از روز نخست انقلاب با ترورهای کور، عملیات تروریستی منافقین، جنگ تحمیلی و تحریم و کودتا می‌خواستند به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزنند اما بصیرت رهبری سبب شد تمام نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

فرماندار فردوس تصریح کرد: یکی از وظایف مهم یادگاران دفاع مقدس حضور در تمامی صحنه‌ها و زنده‌نگه داشتن اهداف والای شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

رجبی‌مقدم با اشاره به نقشه دشمنان برای نسل جوان گفت: جوانان امروز باید با محدودیت‌های

جوانان در گذشته آشنا شوند و در برابر تحریم‌ها مقاومت کنند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس در آن مقطع از تاریخ و در دنیای امروز سبب گسترش اندیشه‌های ناب اسلامی شده است، بیان کرد: دفاع جانانه‌ای که امروز در بیداری اسلامی در سطح دنیا مورد توجه قرار گرفته برگرفته از ارزش‌های ناب دفاع مقدس ملت ایران است.

فرماندار فردوس افزود: آنچه امروز به شکل بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان شاهد آن هستیم با نثار خون شهیدان در دوران دفاع مقدس برای حفظ انقلاب به دست آمده است.

رجبی‌مقدم اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم فرهنگ تبعیت از ولایت فقیه را که رمز اصلی پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود نیز در بین جوانان به خوبی نهادینه کنیم.

فرماندار فردوس با اشاره به عملیات والفجر 2 و آنچه از دستاوردها و نتایج عملیات گفته شده تصریح کرد: عملیات حاج عمران با آزادسازى 200 کیلومتر مربع از خاک دشمن و تسلط بر قسمتى از ارتفاعات سرکوب منطقه به پایان رسید.

وی با بیان اینکه طى این عملیات، مناطقی از جمله پاسگاه مرزى تمرچین عراق، پادگان حاج عمران، گمرک مرزى، سلسله ارتفاعات کلو و قله استراتژیک آن، ارتفاعات گردمند و سرسول به تصرف نیروهاى خودى درآمد، یادآور شد: تسلط رزمندگان اسلام بر شهر چومان مصطفى و حومه آن نیز قسمت دیگرى از دستاوردهاى این عملیات محسوب مى‌شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول