اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دفاع مقدس کلاس درس بصیرت برای جوانان ایرانی است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دفاع مقدس بزرگترین کلاس درس بصیرت برای جوانان ایرانی است.

دفاع مقدس کلاس درس بصیرت برای جوانان ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکشنبه شب در نخستین نشست دانشجویی خود در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران حضور یافت و به سؤالات آنان پاسخ گفت.

در این نشست صمیمی که با دعوت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد فرماندار و جمعی از مسئولان گچساران نیز حضور داشتند.

ابتدا کلیپی از دلاورمردی‌های رزمندگان و شهدای تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نبرد با گروهک تروریستی پژاک پخش شد.

سخنرانی یکی از اساتید و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران و سخنرانی یکی از دانشجویان بسیجی این واحد دانشگاهی و بیان برخی مشکلات موجود در زمینه‌های مختلف و ارائه درخواست‌ها و برخی راهکارها از بخش‌های دیگر این نشست بود.

* برنامه‌های فرهنگی در رأس امور دانشگاه آزاد گچساران است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این نشست به بیان موفقیت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، پژوهشی و سیاسی پرداخت.

سید یعقوب زراعت‌کیش ابراز داشت: ایران اسلامی در همه عرصه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و یکپارچگی و وحدت مسلمانان جهان نیز در برابر دنیای استکبار روز به روز بیشتر می‌شود.

وی سپس به بیان اهداف دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران پرداخت و تصریح کرد: تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت ولایتمداری و استکبارستیزی در رأس امور این واحد دانشگاهی قرار دارد.

زراعت‌کیش بیان داشت: اجرای ماهانه یک برنامه بزرگ فرهنگی در زمینه بزرگداشت مقام شامخ شهدا و آمادگی تشکیل اتاق فکر در زمینه‌های مختلف اقتصادی و اشتغال برای شهرستان و استان از برنامه‌هایی است که در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی گچساران قرار دارد.

* ایران اسلامی در اوج اقتدار و اثرگذاری قرار دارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و اثرگذاری قرار دارد.

سید حسین صابری عنوان داشت: موفقیت‌های چشمگیر فرزندان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: استکبار جهانی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به دلیل از دست دادن منافع منطقه‌ای خود، دست به تحرکاتی در گوشه و کنار کشور زد.

صابری ایجاد بازی‌های قوم‌گرایی، تحریم‌های مدل خاص سال‌های 57 و 59 و به راه انداختن حرکت‌‌های کور منافقین، ترور مسلمانان آزاده و عناصر حزب‌الله را از جمله اقدامات بی‌نتیجه استکبار علیه انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

* دفاع مقدس تنها جنگ تاریخ ایران بود که یک سر انگشت از خاک میهن جدا نشد

وی ابراز داشت: استکبار و دنیای غرب بعد از ناکامی در اجرای برنامه‌های ضد انقلابی علیه ایران اسلامی با حمایت و پشتیبانی از صدام، جنگ تحمیلی را به طول یک‌هزار و 100 کیلومتر در مرزهای غربی و جنوبی ایران اسلامی آغاز کرد.

صابری خاطرنشان کرد: در طول 2 هزار و 500 سال مبارزات مردمی و جنگ‌های صورت گرفته در ایران، تنها جنگی که در آن یک‌ سر انگشت از خاک کشور جدا نشد، جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عنوان و واژه دفاع مقدس گفت: اگر به جنگ تحمیلی و دفاع رزمندگان با عنوان دفاع مقدس نام برده می‌شود به دلیل این است که این دوره هشت‌ ساله دفاع از عزت، آبرو، ناموس و انسانیت بود که با توکل بر خداوند و ریخته شدن خون هزاران جوان انقلابی به سرانجام و پیروزی رسید.

به گزارش فارس، در ادامه دانشجویان و شرکت‌کنندگان در این نشست سئوالات خود را به صورت کتبی و شفاهی بیان کردند و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تمامی سئوالات پاسخ داد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول