اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد

تصویب 16 طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 41 میلیارد تومان

خبرگزاری فارس: استاندار قم از تصویب 16 طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 41 میلیارد تومان در جلسه کارگروه اشتغال استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها 75 فرصت شغلی جدید در استان فراهم خواهد کرد.

تصویب 16 طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 41 میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در یازدهمین جلسه کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش و جدیت دستگاه‌ها، شاهد پیشبرد مناسب برنامه‌های اشتغالزایی و حرکت در مسیر توسعه و شکوفایی اقتصادی استان هستیم.

وی با اشاره به تشکیل کمیته راستی‌آزمایی در استان افزود: راستی‌آزمایی اجرای تعهد اشتغال دستگاه‌های دارای بیشترین تعهد اشتغال در شش ماهه اول سال جاری نشان‌دهنده واقعی بودن آمارها است.

استاندار قم با قدردانی از تلاش دستگاه‌های عمل‌کننده به تعهد خود و تاکید بر لزوم رصد دقیق روند اجرای برنامه‌های اشتغال استان در سال 91 گفت: دبیرخانه کارگروه اشتغال باید با تشکیل جلسات مختلف با مدیران دستگاه‌های عقب‌تر از برنامه، دلایل کندی حرکت و راهکارهای سرعت دادن به روند اشتغالزایی را بررسی کند.

پیریایی همچنین با اشاره به وضعیت تسهیلات مشاغل خانگی در استان، از عملکرد و همراهی بانک‌های عامل در این زمینه قدردانی کرد و افزود: دستگاه‌های معرفی‌کننده طرح‌ها با همکاری بانک‌ها در اسرع وقت نسبت به پرداخت باقیمانده تسهیلات این بخش به متقاضیان اقدام کند.

وی به نشست اخیر خود با مدیرعامل بانک ملی کشور اشاره و تصریح کرد: در این جلسه در خصوص موضوعات مهم اقتصادی استان از جمله توافق در زمینه اختصاص 141 میلیارد تومان به عنوان تعهد بانک ملی برای طرح‌های اشتغالزایی استان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

استاندار قم با بیان اینکه کمیته‌های تخصصی در ذیل کارگروه اشتغال استان فعال شده‌اند، کمیته آموزش و اشتغال فارغ‌التحصیلان را از جمله این کمیته‌ها برشمرد و بیان کرد: برای جلسه بعدی کارگروه اشتغال اطلاعات مربوط به فارغ‌التحصیلان نیازمند اشتغال استان و راهکارها و برنامه‌های ایجاد اشتغال این قشر تهیه و ارائه شود.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول