اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

اشتغالزایی کمیته امداد برای جامعه هدف مطلوب است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی برای جامعه هدف این نهاد مطلوب است.

اشتغالزایی کمیته امداد برای جامعه هدف مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در مراسم ویژه جشن عاطفه‌ها و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح جشن عاطفه‌ها یک جشن مردمی است و از سوی خود مردم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مردمی نقش بی‌بدیلی در عرصه‌های مختلف انقلاب داشته‌اند، اضافه کرد: دوران دفاع مقدس از جمله زمان‌هایی است که جنگ با حضور مردم اداره می‌شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان همچنین با اشاره به اینکه مردم کشور در حوزه‌های اجتماعی نیز حضور فعالی دارند، اضافه کرد: از همان زمان پیروزی انقلاب هرجا که نیاز بوده مردم کشور در صحنه حضور داشته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری جشن عاطفه‌ها نیز یکی از جشن‌هایی است که با همت کمیته امداد و حضور پرشور مردم برگزار می‌شود، افزود: حضور فعال و نوع‌دوستانه مردم استان ریشه در اعتقادات آنها دارد.

احمدی در ادامه با مثبت ارزیابی‌کردن اقدامات و خدمات کمیته امداد در توانمند سازی جامعه هدف این نهاد اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که همواره در محوریت خدمات کمیته امداد قرار دارد، ارتقای کرامات انسانی است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کمیته امداد استان زنجان در بسیاری از شاخص‌های خدمت‌رسانی جزو استان‌های برتر در سطح کشور است، افزود: این امر با تلاش مدیران و امدادگران این نهاد حاصل شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان همچنین با مطلوب ارزیابی‌کردن اقدامات و خدمات کمیته امداد در زمینه امدادرسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در این زمینه نیز استان زنجان جزو نخستین استان‌هایی بود که کمک‌های خود را به نیازمندان در این منطقه ارسال کرد و حتی در بخش ساختمان سازی نیز جزو استان‌های برتر بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توجه ویژه دولت نهم و دهم از جامعه هدف کمیته امداد اضافه کرد: یکی از اقداماتی که دولت در همین زمینه انجام داده است، قانون هدفمندی یارانه‌ها است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول