اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

دفاع مقدس گنجینه‌ای پایان‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین زهرا گفت: دفاع مقدس و حفظ ارزش‌های آن تنها به هفته دفاع مقدس محدود نشده و گنجینه‌ای پایان‌ناپذیر است.

دفاع مقدس گنجینه‌ای پایان‌ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد احمدی امروز در دیدار با تعدادی از جوانان این شهرستان اظهار کرد: مسئله جوانان و تربیت دینی و فرهنگی از جمله دغدغه‌های مهمی است که همواره در چشم‌انداز دلسوزان و کارگزاران نظام اسلامی قرار داشته باشد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: مدیریت صحیح نسل کنونی انقلاب اسلامی می‌تواند آینده همه‌جانبه نظام اسلامی را ترسیم و بیمه کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با رأی حد‌اکثری و قاطع ملت تشکیل شده، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان که در بدو شکل‌گیری انقلاب می‌زیستند با تمام سختی‌ها و مشکلات برابر تمام ناملایمات داخلی و خارجی ایستادگی کرده و از حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری کردند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: جنگ تحمیلی خود نمونه و چکیده‌ای ارزشمند از دریای استقامت و بیداری رزمندگان و بسیجیان جوان علیه استکبار و رژیم بعثی بود.

احمدی بیان کرد: سرمشق‌گیری از زندگانی بزرگان و افراد تجربه دیده در حقیقت گنجینه‌ای ارزشمند و مغتنم است که به آسانی در اختیار نسل‌های مختلف برای عبرت‌گیری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به ضرورت کشف استعداد‌های جوان و پویای کشور و بهره‌گیری از هوش و دانش قوی آنان تصریح کرد: اگر از استعداد و نیروی سرشار جوانان به خوبی استفاده شود، قطعأ مسیر سراسر افتخار پیشرفت و جهش علمی کشور سرعت دوچندان به خویش گرفته و مقدمات شکست دشمنان مهیا می‌شود.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: متأسفانه در پاره‌ای بسیار اندک از عرصه‌ها توجه کافی و مطلوب به اقشار نخبگان و دانشجویان در جامعه در راستای نیل به اهداف صورت نمی‌گیرد که امیدواریم با همت هرچه تمام‌تر دولت زمینه شکوفایی نظام اسلامی در عرصه نخبه‌پروری مهیا شود.

احمدی بیان کرد: رشد شاخه‌های فرهنگی، علمی و معنوی در کشور نشان‌دهنده این است که مسیر پیشرفت برای ملت ایران گشوده شده و زمینه تحقق رسالت‌های انقلاب آماده است.

وی با اشاره به توانمندی‌های فرهنگی و علمی جوانان شهرستان بویین زهرا در کسب افتخارات و عناوین مختلف ورزشی و علمی اضافه کرد: طرح‌های موفق و برجسته‌ای در این شهرستان در راستای حمایت از جوانان در دست اجرا قرار دارد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول