اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد نماز جمعه کرمان:

47 نماز جمعه در کرمان اقامه می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد نماز جمعه کرمان گفت: در حال حاضر در 47 نقطه استان کرمان نماز جمعه اقامه می‌شود.

47 نماز جمعه در کرمان اقامه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور ظهر امروز در نشست اعضای ستاد نماز جمعه استان با مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه دین مقدس اسلام برای نماز جمعه اهمیت ویژ‌ه‌ای قائل است، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر در 47 نقطه استان نماز جمعه اقامه می‌شود. 

وی پیگیری ساخت ‌مصلاهای مجهز را از برنامه‌های این ستاد دانست و ابراز داشت: اکنون در شش مصلای استان نماز جمعه اقامه می‌شود و 20 مصلی نیز در دست ساخت است.

عرب‌پور با تاکید بر اینکه مردم استان در برپایی نماز جمعه حضوری با‌شکوه دارند، گفت: در سال گذشته با تلاش‌هایی که صورت گرفت، ستاد نماز جمعه شهر کرمان به عنوان ستاد نمونه کشوری شناخته شد.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای استان کرمان تعامل خوبی با ستاد نماز جمعه استان دارد، خواستار ساخت برنامه‌هایی با مضمون و محوریت نماز جمعه شد.

مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز با تاکید بر اینکه صدا و سیما ظرفیت و قابلیتهای زیادی برای ارائه برنامه‌ها و تولیدات گوناگون دارد، گفت: یکی از رسالت‌های‌ مهم ما فرهنگ‌سازی و ارتقای آن با مشارکت کارشناسان بومی و کشوری است.

حجت‌الاسلام جواد موسوی با اشاره به پخش بیش از 7 هزار دقیقه برنامه در شش ماهه اول ‌سال جاری در قالب‌های گوناگون با محوریت نماز از صدا و سیمای مرکز کرمان ابراز داشت: این مرکز آمادگی کامل را برای استفاده از کارشناسان و صاحب‌نظران در برنامه‌های مختلف با موضوع نماز جمعه دارد.

وی همچنین به پوشش کامل صدا و سیما از برپایی نمازهای جمعه استان اشاره و تأکید کرد در راستای تحقق اهداف رسانه و افق بلندمدت آن تخصص‌گرایی را جزو برنامه‌های جامع خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم نیازهای مختلف مخاطبان را شناسایی و برآورده کنیم.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول