اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس:

اهانت به ساحت رسول خاتم رسالت هنرمندان را خطیر‌تر کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ غرب با اهانت به ساحت رسول خاتم (ص) علاوه بر اینکه ننگی عالم‌گیر را برای خود فراهم ساخت رسالت هنرمندان را نیز در تبیین مکارم و فضایل پیامبر اکرم (ص) سنگین‌تر کرد.

اهانت به ساحت رسول خاتم رسالت هنرمندان را خطیر‌تر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی ظهر امروز آیین تجلیل از خادمان فرهنگ و هنر شهرستان گرمی اظهار داشت: همه مسلمان جهان جسارت کفار به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را برنتابیده و با اعتراض‌های پیاپی خود جواب دندان‌شکنی به آنها دادند.

وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی هنرمندان و هنرآفرینان مسلمان و شیعی باید به آموزه‌های دینی و اعتقادی ارج نهاده و در مسیر جهانی شدن دین اسلام گام بردارند.

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی هنر متعهد را برگرفته از تعالیم اسلامی دانست و بر حمایت از هنرمندان متعهد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه گرمی هم در این آیین هنر را مظهر جمال و زیبایی خداوند بزرگ دانست و گفت: خدای متعال معشوقه و محبوبه بی‌بدیل عالم امکان است و هر اثر زیبای هنری تجلی آن معبود ازلی است.

حجت‌الاسلام یدالله صفری حجب و پاکدامنی بانوان شهرستان گرمی را زبانزد عام و خاص دانست و بر حفظ و اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محب الله فتاحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمی هم هدف از برگزاری این همایش را معرفی و تکریم برجستگان فرهنگ و هنر منطقه گرمی دانست.

وی اظهار امیدواری کرد با انسجام و ساماندهی بیشتر جامعه فرهنگی و هنری این شهرستان شاهد درخشش هنرمندان متعهد رشته‌های مختلف هنری باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمی نیز از همکاری موسسه فرهنگی - هنری خوش‌نگار در اجرای همایش تجلیل از خادمان فرهنگ و هنر گرمی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پخش کلیپ عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمی، شعرخوانی و اجرای موسیقی سنتی از بخش‌های متنوع این همایش بود.

در پایان با اهدای جوایزی از محمود فلاح چهره برتر قرآنی، اسدالله تیزفهم پیشکسوت هنر نقاشی، بتول کامرانی چهره برتر نقاشی، نجف فتوحی چهره برتر شعر و ادب، ملائکه پورحسن چهره برتر تئاتر، عسگر فهیم چهره برتر عکاسی، احد بخشی پیشکسوت هنر خوشنویسی، نادر قیاسی پیشکسوت موسیقی محلی، شهرام فخری چهره برتر فیلمسازی، عیسی پاشاپور چهره برتر خبر و اطلاع رسانی، پیام فروزنده چهره برتر مسابقات مفاهیم قرآنی و امیرمحمد سعیدی فرزند هنرمند فقید تئاتر گرمی مرحوم محمد سعیدی تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول