اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

روز 13 آبان فقط مختص دانش‌آموزان نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلام استان زنجان گفت: روز 13 آبان فقط مختص دانش‌آموزان نیست و باید همه مردم در این راهپیمایی مشارکت داشته باشند.

روز 13 آبان فقط مختص دانش‌آموزان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیدسعید حسینی ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: 13 آبان روز بزرگی در تاریخ ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: در سال 1343 امام خمینی(ره) از کشور تبعید شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان همچنین سالروز شهادت تعدادی از دانش‌آموزان را در سال 57 را نیز از دیگر مناسبت‌های این روز بزرگ عنوان کرد و افزود: همچنین تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 نیز یکی از مناسبت‌های مهمی است که در روز 13 آبان وجود دارد و هر سال به این مناسبت راهپیمایی برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال روز 13 آبان متقارن با عید غدیر است، افزود: به همین علت مراسم راهپیمایی 13 آبان به صورت ویژه برگزار می‌شود.

حسینی در ادامه با اشاره به توهین دشمنان به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مسلمانان نباید در مقابل این بی‌احترامی ساکت بمانند و باید اعتراض خود را به دشمنان نشان داده و زشتی این عمل قبیح را نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان عمل قبیح خود را چند مرتبه تکرار کرده‌اند، افزود: باید اقدامات لازم در زمینه مقابله با این عمل انجام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای مقابله با این عمل در راهپیمایی 13 آبان اندیشیده شده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه ایران همواره پیشقراول کشورهای منطقه بوده است، باید اقدامات در مقابله با این عمل قبیح صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال سه کمیته، برگزاری راهپیمایی 13 آبان را به عهده دارند، اضافه کرد: کمیته مراسم، کمیته دانشجویی و کمیته دانش‌آموزی کمیته‌های راهپیمایی 13 آبان هستند.

حسینی خواستار برگزاری باشکوه مراسم از سوی کمیته‌های اجرایی شد و افزود: تبیین مناسبت یوم‌الله 22 بهمن در بین دانش‌آموزان، برپایی گروه سرود دانش‌آموزی، برگزاری مسابقات فرهنگی به مناسبت این روز، تنظیم و ارسال بیانیه‌های مختلف از سوی ادارات، حضور مربیان و مدرسان در نماز جمعه، نواختن شدن زنگ مبارزه با استکبار جهانی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی از جمله اقداماتی است که باید کمیته‌های دانشجویی و دانش‌آموزی نسبت به انجام آن اقدامات لازم را انجام دهند.

وی همچنین تعیین سخنران و تعیین مراسم راهپیمایی را نیز از وظایف کمیته مراسم عنوان کرد و از دستگاه‌های مسئول در بحث چاپ بنر و پوستر خواست، همکاری‌های لازم را در این زمینه با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول